vrijdag 12 juni 2015

Sleutelhanger en armband van Paracord.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een sleutelhanger en armband zien, die ik gemaakt heb van Paracord.


Ik heb hiervoor de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 7100/0002 Paracord zwart.
Joy!crafts 7100/0007 Paracrod navy.
Joy!crafts 7100/0018 Paracrod licht blauw.
Joy!crafts 7100/0101 Plastic Sluiting.
Joy!crafts 7100/0108 Metalen Sluiting.
Moertjes.

De sleutelhanger is gemaakt met de Metal Sluiting en zwart Paracord. Tussendoor heb ik moertjes geplaatst. Onderaan heb ik het Paracord wat los gepeuterd (gerafeld) met een naald, zodat je een soort kwastje aan de onderkant krijgt. Misschien leuk voor vaderdag, zo'n sleutelhanger??? Dit is de Link, waar ik hem vandaan heb. Ik heb er alleen een sluiting aan gemaakt en het kwastje aan de onderkant. Je kan er natuurlijk je eigen draai aan geven.


Dit is een XOXO of te wel een kruisje, rondje armband. Ik heb hiervoor de Plastic sluiting, Paracord navy en licht blauw Paracord voor gebruikt. Hier de Link, waar ik de armband vandaan heb.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

2 opmerkingen:

  1. Super mooie sleutelhanger en armband Astrid! Jij kan echt alles :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen