zondag 15 oktober 2017

Merry Christmas and a Happy New Year.

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer de 15e van de maand, dus weer tijd voor een nieuwe Bloghop kerst/borduurstencils. Een aantal dames van het DT zijn aan de slag gegaan met één van de stencils van de Happy's serie. De Happy's zijn mooie kerststencils, die je kunt stanzen, embossen en borduren. Met 1 draai door de machine is hij gestanst en zijn de prikgaatjes ook gestanst. Joy!crafts heeft 2 prachtige randen en 3 stencils in vorm van een boom, kandelaar en krans. Ik ben met de krans aan de slag gegaan en heb er deze kerst/nieuwjaarskaart van gemaakt.


Voor mijn kaart heb ik de cirkel met de tekst Happy New Year gekregen, waar ik mee aan de slag ben gegaan en deze kerst/nieuwjaarskaart ervan gemaakt heb. Het papier wat ik ervoor gebuikt heb, is van de Papierset - Let it Snow. Deze gecombineerd met het mooie Metallic Cardstock. Ik blijf dat mooi vinden voor kerstkaarten. Het Happy's stencil heb ik ook uit het mooie Metallic Cardstock Wit gestanst/geëmbost. Daarna met Chrissie borduurgaren nr. 169 geborduurd. Uit het Grijze Metallic Cardstock heb ik het Happy's stencil alleen geëmbost, zodat het er mooi doorheen komt als je het achter het witte Metallic Cardstock plakt. Deze daarna met het stencil Cirkel Basis Groot uitgestanst. Daarachter weer het stencil van Chic Rond Basis Groot verwerkt.


Achter de cirkel heb ik nog een Tag verwerkt. De tekst Merry Christmas komt van de Clear Stamp/Stencil Movie Tickets. De sterren erom heen, komen van de Clear Stamps Winter Wishes. Met de Screw Hole Punch, heb ik een gaatje in de tag gemaakt. Daar twee kleine stukjes Ribbon aan gemaakt. Met wit Scrapper's Floss heb ik het vastgemaakt. De twee schattige hertjes, komen van het stencil Christmas (hert).


De tekst Happy New Year en de twee mooie sierlijke hoekjes, komen ook uit het Happy's stencil. Deze opgeplakt met Tackylijm en met behulp van de handige Ultra Fine Tip Applicator. Deze is zo handig om kleine dingen op te plakken. De bloemen die ik in de twee hoeken heb geplakt, komen van het stencil Flower 3D. Verder de kaart versierd met Decorative Pearls Zilver.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/1532 Chrissie Borduurgaren nr. 169.
Joy!crafts 6002/0526 Cutting & Emb. st. Flower 3D.
Joy!crafts 6002/2006 Cutting, Emb. & Embroidery Happy's.
Joy!crafts 6002/2049 Cutting, Emb. & Deb. st. Christmas (hert).
Joy!crafts 6002/6102 Cutting st. Chic Rond Basis Groot 10st.
Joy!crafts 6002/6104 Cutting st. Cirkel Basis Groot 10st.
Joy!crafts 6002/6107 Cutting stencil Tag.
Joy!crafts 6004/0001 Clear Stamp/Stencil Movie Tickets.
Joy!crafts 6011/0516 Papierset - Let it Snow.
Joy!crafts 6020/0022 Decorative Pearls Zilver.
Joy!crafts 6200/0006 Ultra Fine Tip Applicator.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6300/0253 Ribbon.
Joy!crafts 6410/0125 Clear Stamps Winter Wishes.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0101 Metallic Cardstock Wit.
Joy!crafts 8013/0138 Metallic Cardstock Grijs.
Distress Ink Hickory Smoke.
Scrapper's Floss.

Van 15 Oktober t/m 18 Oktober kun je langs de blogs hoppen van:

Nicolette
Heleen
Astrid (hier ben je nu)
Petra
Geertje
Anke

Als je bij alle dames hebben gekeken, dan ga je weer terug naar het Joy!crafts blog en laat je daar ook een reactie achter. Onder diegene die een reactie achter gelaten hebben bij alle dames, verloten ze een leuke prijs. De winnaar maken ze 23 Oktober bekent. Hoppen jullie gezellig mee?

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Crafty Creations Challenges.
The Ribbon Girl.
A Snowflakes Promise.
Knutsels en kadootjes.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleurencombinatie is dit! Echt een mooie kaart met veel details.

    Gepetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en heel mooi met deze grijstinten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stijlvol in deze kleurstelling! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Astrid met mooie kleurtje en borduurwerkje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card, I love your colours and lots of fab detail to see.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Astrid,
    Mooie kleuren en leuk met dat metallic cardstock, leuk om de cirkel te borduren, erg mooi gemaakt
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ik hou hier van zo mooi geborduurd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful layering and details on your lovely card!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi, als die grijs tinten heel stijlvol.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the monotone colours. A very striking and wintery card. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,Astrid.mooi in die grijstinten.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen