maandag 21 augustus 2017

Groeten uit.......

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik voor het Joy!News met het Holland thema mogen werken. Vandaag de eerste kaart, die ik ervoor gemaakt heb. Het is een drieluik kaart geworden met insteekkaartjes. Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is van de Papierset - Holland.


Als basis van de kaart, heb ik het Stencil Kit Beautiful gepakt. De grootste maat heb ik als kaart gebruikt en de maten die erop volgen heb ik met het handige tekenhulpje gemaakt. 


De insteekkaartjes heb ik met de kleinste recht hoek van het Stencil Kit Beautiful gemaakt. Ook hierbij de maten die erop volgen met het handig tekenhulpje gemaakt.
De tekst en de namen van de plaatsen, komen van de Clear Stamps Mery's Alphabet.



Het plaatje komt van de nieuwe knipvellen - Holland en de koe komt van de nieuwe set Clear Stamps Holland, past perfect bij het papier en Kinderdijk.


Ook dit plaatje komt van de nieuwe knipvellen - Holland, net zoals de fiets, die komt ook van de set Clear Stamps Holland.


Ik heb allemaal sneetjes in het achterste gedeelte van de kaart gemaakt, zodat je het label er makkelijk in kan steken.


Bij de Goudse kaas, horen natuurlijk de kaasdragers. Dit mooie nieuwe stencil, kan je opbouwen. De kaasdragers een beetje in de kleding gehouden, die ze daar tijdens zo'n kaasmarkt houden. De kar met de kaas van de kaasmarkt mag natuurlijk niet ontbreken, deze komt ook van de nieuwe set Clear Stamps Holland. Ik heb hierbij het nieuwe stencil van de klompen op verwerkt. Ook deze heb ik opgebouwd.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0914 Stencil Kit Beautiful.
Joy!crafts 6002/0916 3D Cutting, Emb. & Deb. st. Kaasdrager.
Joy!crafts 6002/0917 3D Cutting, Emb. & Deb. st. Klompen.
Joy!crafts 6011/0522 Papierset - Holland.
Joy!crafts 6013/0345 Knipvellen - Holland.
Joy!crafts 6200/0024 Tekenhulpjes.
Joy!crafts 6200/0053 Pons van de Card & Envelope Maker.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6410/0368 Clear Stamps Mery's Alphabet.
Joy!crafts 6410/0446 Clear Stamps - Holland.
Joy!crafts 6500/0123 Tacky tape.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8013/0111 Metallic Cardstock Geel.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0244 Kraft Paper Zwart.
Joy!crafts 8099/0020 Linnen Karton Rood.
Joy!crafts 8099/0104 Linnen Structuur Wit.
Faber Castell Polychromos poloden.
Distress Ink Festive Berries.
Distress Ink Walnut Stain.
Distress Ink Black Soot.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge van:

De Egel.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

6 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooi zeg, Astrid! Gaaf gemaakt!

    Lieve groet,

    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Astrid, mooi hoe je het hebt opgebouwd, leuke details en zo heerlijk Hollands.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,
    wat heb je weer een gave creatie gemaakt, ik heb alles zitten bewonderen, erg mooi.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat heb je mooi gemaakt zeg! Wat een werk, maar wat ontzettend leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Boerderij' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen