zondag 20 juli 2014

New Home.

Op het blog van Cards and Scrap Challengeblog, zag ik een leuke uitdaging. Maak een langwerpige kaart met de afmeting 20 x 10 cm (staand of liggend). Dubbelgevouwen heeft de kaart een afmeting van 20 x 10 cm. Ik heb op de kaart de mooie huizen en de bloemenrand van Joy!crafts gebruikt. Leuk voor een verhuiskaart. De bloemenrand heb ik twee keer gestanst en van de tweede heb ik de bloemen eruit geknipt en deze erin geplakt. Ook heb ik de kleine bloementjes van de Fantasy Flowers gebruikt. Ze zijn zo leuk om bij het huis te gebruiken. De tekst New heb ik in Words gedaan. Dit is het eindresultaat geworden.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts cutting, emb. & debossing stencils 1201/0088.
Joy!crafts cutting, emb & debossing stencils 1201/0085 en de 1201/0086.
Joy!crafts Clear Stamps Typewriter Keys 6410/0078.
Joy!crafts Clear Stamps Retro Cars 6410/0323.
Joy!crafts Vintage Borders 6002/0359.
Joy!crafts Fantasy Flowers 6002/0268.
Joy!crafts Happy Bloc's 6011/0038.
Joy!crafts Leaves 6002/0332.
Distress Ink Pumice Stone en Walnut Stain.
Touw, sleutel, roosjes en taartonderzetter.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

We Love Vintage Challenge Blog  (Inspiratiefoto, kleur en bloemen).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer. Voor diegene die vakantie hebben of nog gaan, een fijne vakantie toegewenst.

Lieve groetjes, Astrid.

donderdag 17 juli 2014

Geboortekaart jongen.

Vandaag laat ik jullie een geboortekaartje van een jongen zien. De Joy!crafts Clear Stamps Baby 6410/0319, zijn zo leuk om in te kleuren. Ze zijn erg schattig, al zeg ik het zelf. Verder heb ik de mooie Joy!crafts Handmade Collection 6300/0329 gebruikt. Deze heb ik onder de knoop en om de tag verwerkt. Als je de foto aanklikt, dan kun je ook zien dat ik het bolletjeslint onderaan het vierkant heb verwerkt. Op één van de tags heb ik de Joy!crafts Application 6013/0703 verwerkt. De stempelafdrukken heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Clear Stamps 6410/0021.
Joy!crafts Clear Stamps Baby 6410/0319.
Joy!crafts label paperboard brown 8089/0001.
Joy!crafts corrugated cardboard small 8089/0214.
Joy!crafts Bille's Emotions Clear Stamps 6410/0327 (speentjes).
Joy!crafts Handmade Collection 6300/0329.
Joy!crafts Baby Boy Paper Bloc 6011/0024.
Joy!crafts Application 6013/0703.
Joy!crafts kraft paper 8089/0206.
Distress Ink Walnut Stain.
Knoop.


Ik heb de stempelafdrukken ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Kleine beer: C560 - 182.
Grote beer: C560 - 182 - 283 - 280.
Deken en broekjes: C390 - C680.
Snuit beer: 176.
Konijn: 231.


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:


Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

maandag 14 juli 2014

Van harte gefeliciteerd.

Vandaag laat ik jullie een opgepimpt toffifee doosje zien. Ik heb daar het mooie papier van Papicolor voor gebruikt. Verder heb ik er allemaal mallen van Joy!crafts voor gebruikt. Dit was één van de creaties, die ik eergisteren voor de demo bij me had. 


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Leaves 6002/0331.
Joy!crafts Floral Flourishes 6002/0158.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0356 en de 6002/0357.
Joy!crafts cutting, embossing & debossing stencils 1201/0087.
Marianne Design brads pearl & crystal JU0923.
Marianne Design Clear Stamps CS0852.
Gerda's Hobbyshop Knipvel GH3079.
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels.


Hierboven zie je dat ik de zijkanten heb beplakt met de mooie rand van Joy!crafts 6002/0357. Dit heb ik aan beide kanten gedaan. Als je de foto aanklikt zie je het beter.

Helaas glimt het plastic een beetje, maar je ziet de Toffifee's in ieder geval zitten. Ze zijn zo lekkerrrr. Verder nog wat bloemen en flink wat plakparels erop gedaan, zoals jullie kunnen zien.


Achter het plaatje, heb ik nog een tag erachter verwerkt. Onder de mooie bloemenrand heb ik nog papier er achter geknipt, zodat het mooi afstak bij het Papicolor papier.


Ik heb de onderkant van het doosje nog eens versierd met de mooie randmal van Joy!crafts 6002/0357. Aan beide zijkanten heb ik een beetje afgeknipt (in model geknipt), zodat het er mooi tussen paste.


Met deze creatie wil ik meedoen met de volgende Challenges:

We Love Vintage Challenge Blog (inspiratiefoto, bloemen).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

dinsdag 8 juli 2014

Kerstkaart.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens een kerstkaart zien. Het is dan wel zomer, maar je moet toch eens een keer met de kerstkaarten beginnen. Ik heb hier de mooie afdruk van Wee Stamps - Heidi voor gebruikt. De mooie nieuwe mallen van Joy!crafts en het prachtige kerst paper bloc heb ik erbij gebruikt. Deze kaart heb ik ook bij me bij de demo van a.s. zaterdagmiddag 12 Juli, van 13.00 uur t/m 16.00 uur, bij 't Hobby Schuurke te Ridderkerk. Heb je zin en tijd, kom gezellig langs.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

 Heidi - Wee Stamps.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0316.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0358.
Joy!crafts Handmade collection 6300/0333.
Joy!crafts Winter Wishes Paper bloc 6011/0306.
Joy!crafts ribbel kraft karton small 8089/0214.
Joy!crafts Clear Stamps 6410/0005.
Spellbinders Large Pinking Circles.
Spellbinders Classic Rectangles.
Spellbinders Circle.
Distress Ink Walnut Stain.
Bloemen en embellishments.
Stickles Stardust.

Ik heb de afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Gezicht: 132 - 189 - 191.
Haar: C560 - 182 - 283.
Strik, kleding en laarzen (blauw): 120.
Strik, kleding en laarzen (bruin): C580 - 180 - 179 - 280.
Grond: C710.

Gisteren ben ik als winnaar uitgekozen bij Cheerful Sketches Challenge Blog. Ben ik erg blij mee. Ik ben benieuwd wat ik heb gewonnen.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

zondag 6 juli 2014

Post Card.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met allemaal bloemen. De nieuwe bloemen mallen van Joy!crafts zijn zo mooi om op je kaart/creatie te gebruiken. Je hoeft ze natuurlijk niet aan elkaar te laten zitten en kan ze ook van elkaar knippen. Ik heb ze met drie aan elkaar laten zitten en zo op de kaart versiert. Voordat ik ze er uit heb gehaald, heb ik eerst het midden (hart) beïnkt en toen eruit gehaald. Daarna de blaadjes aan de zijkant beïnkt. Dan krijg je een mooi effect. Zo kan je het mooi aanpassen met het plaatje, wat je erbij gebruikt. Verder op de Post Card natuurlijk de mooie postzegel geplakt, die pas zijn uit gekomen. Natuurlijk niet te vergeten het mooie plaatje van Gerda's Hobbyshop GH3062.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts cutting, embossing & debossing stencils 1201/0084.
Joyu!crafts Paper Pack 6011/0201 en de 6011/0205.
Joy!crafts Clear stamp Sending Messages 6410/0031.
Joy!crafts Sticker stamp 6013/0262.
Gerda's Hobbyshop Vintage bloemen knipvel GH3062.
Distress Spun Sugar, Worn Lipstick en Walnut Stain.
Plakparels en kant. 

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

We Love Vintage Challengeblog (inpiratie fotocollage zijn de bloemen).

Van de week heb ik de Candy bij GerJanne gewonnen. Ik heb gisteren het prachtige pakket ontvangen met een mooie kanten strik eromheen en een prachtig kaartje erbij. GerJanne heel erg bedankt.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

donderdag 3 juli 2014

Sun Sea & Serenity.

Hallo allemaal,

 Van de week zag ik bij Cards and Scrap Challengeblog  het thema en bij Cheerful Sketches Challenge Blog een leuke sketch, wist toen gelijk wat ik wilde gaan maken. Ik ben aan de slag gegaan met het mooie papier van Under the Sea. Ik ben en beetje verslaafd aan deze serie geworden, zullen maar zeggen. Ik hoop dat jullie het nog niet zat worden, deze serie!!! Natuurlijk de schattige Goldie -Wee Stamps erbij gebruikt. Vindt deze zo mooi bij het papier passen. Op het scrappapier (achter Goldie) heb ik nog wat zeewier met de kleine visjes gestempeld. Nog wat Glossy Accent en de Dew Drops erop. Dit is mijn kaart geworden. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Goldie - Wee Stamps.
Joy!crafts Kraft Paper 8089/0203.
Joy!crafts Under the Sea paper bloc 6011/0307.
Joy!crafts Clear Stamps - Under the Sea 6410/0099.
Joy!crafts Lin & Lene 1201/0018.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0001.
Joy!crafts Artificial Flowers 6370/0051.
Glossy Accent en Dew Drops.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik heb het ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Staart zeemeermin, bloemen, hartjes, luchtbellen en slakkenhuis: C380 - C680.
Haar en slak: C560 - C580 - C590 - 283.


Dit is de layout/sketch:


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

Cards and Scrap Challengeblog (Disney tv programma-de kleine zeemeermin).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

dinsdag 1 juli 2014

I Sea it's your Birthday.

Goedemiddag allemaal,

Vandaag laat ik jullie een zomerse kaart zien met het prachtige papier en mallen van Joy!crafts. Natuurlijk met dit mooie plaatje. Past er perfect bij, in deze kleuren. Bij deze kaart mogen natuurlijk niet de Dew Drops ontbreken. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Under the Sea paper bloc 6011/0307.
Joy!crafts Clear Stamps Under the Sea 6410/0099.
Joy!crafts cutting & embossing Under the Sea 6002/0330.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0356.
Gerda's Hobbyshop knipvel Vintage Diversen GH3134.
Distress Ink Walnut Stain.
Dew Drops.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

Cards and Scrap Challenge Blog (RTL Travel en Te land, ter zee en in de lucht).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.