Op het blog van Cards and Scrap Challengeblog, zag ik een leuke uitdaging. Maak een langwerpige kaart met de afmeting 20 x 10 cm (staand of liggend). Dubbelgevouwen heeft de kaart een afmeting van 20 x 10 cm. Ik heb op de kaart de mooie huizen en de bloemenrand van Joy!crafts gebruikt. Leuk voor een verhuiskaart. De bloemenrand heb ik twee keer gestanst en van de tweede heb ik de bloemen eruit geknipt en deze erin geplakt. Ook heb ik de kleine bloementjes van de Fantasy Flowers gebruikt. Ze zijn zo leuk om bij het huis te gebruiken. De tekst New heb ik in Words gedaan. Dit is het eindresultaat geworden.
Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Joy!crafts cutting, emb. & debossing stencils 1201/0088.
Joy!crafts cutting, emb & debossing stencils 1201/0085 en de 1201/0086.
Joy!crafts Clear Stamps Typewriter Keys 6410/0078.
Joy!crafts Clear Stamps Retro Cars 6410/0323.
Joy!crafts Vintage Borders 6002/0359.
Joy!crafts Fantasy Flowers 6002/0268.
Joy!crafts Happy Bloc's 6011/0038.
Joy!crafts Leaves 6002/0332.
Distress Ink Pumice Stone en Walnut Stain.
Touw, sleutel, roosjes en taartonderzetter.
Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:
We Love Vintage Challenge Blog (Inspiratiefoto, kleur en bloemen).
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer. Voor diegene die vakantie hebben of nog gaan, een fijne vakantie toegewenst.
Lieve groetjes, Astrid.














