woensdag 18 juni 2014

Lost at Sea come find me.

Vandaag laat ik jullie weer eens een easel kaart zien. Ik heb natuurlijk weer het mooie Paper Bloc Under the Sea 6011/0307 gebruikt. Je kan er zo mooi op stempelen met de nieuwe serie Clear stamps Under the Sea 6410/0099. Uitknippen, beïnkten en mooi op je creatie verwerken. De afdruk heb ik weer ingekleurd met potloden. Zelf heb ik het patroon van de schelp getekend en dit gelijk als mal gehouden. Op de luchtbellen heb ik weer Glossy Accent verwerkt. Deze keer is het gelukkig wel goed te zien. Hihihi.


Bij deze easel kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Wee Stamps - Goldie.
Joy!crafts Lin & Lene 1201/0018.
Joy!crafts Bille's Circle 6002/0289.
Joy!crafts Clear Stamps Under the Sea 6410/0099.
Joy!crafts Under the Sea Paper Bloc 6011/0307.
Joy!crafts ribbel kraft karton small 8089/0214.
Joy!crafts Artificial Flowers 6370/0051.
Glossy Accent en plakparels.
Distress Ink Walnut Stain.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Staart zeemeermin, bloemen, hartjes, luchtbellen en slakkenhuis: C380 - C680.
Haar en slak: C560 - 176 - 177 - C680.


Van bovenaf kun je nu goed zien wat voor stempels ik er voor heb gebruikt en de mooie Artificial Flowers erop heb verwerkt. Eronder heb ik ook nog de mooie Bille's Circle mal verwerkt.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

...De Creatieve Zebra... (stempel, parels, geen lint).
Deep Ocean Challenge Blog (white, brown, aqua).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

maandag 16 juni 2014

Dikke Knuffel.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik heb gemaakt voor de demo van afgelopen Zaterdag. Ik heb daar de nieuwe mallen van Joy!crafts voor gebruikt en het mooie Spring Paper bloc van Joy!crafts. Lekker frisse zomerse kleurtjes. Niet te vergeten het mooie plaatje van het knipvel van Gerda's Hobbyshop.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Clear Stamps 6410/0010.
Joy!crafts Spring Paper bloc 6011/0308.
Joy!crafts cutting , embossing & debossing stencils 1201/0083.
Joy!crafts Noor!Design cutting  en embossing 6002/0356 en de 6002/0357.
Knipvel Gerda's Hobbyshop GH3015. 
Die-namics Fishtail Flags STAX.
Distress Ink Walnut Stain.
Acryl Flowers (9mm).
Roosjes en kant.


Ik heb een label gemaakt met de mooie mal van Joy!crafts 6002/0356.


Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:


Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

donderdag 12 juni 2014

I Sea it's your Birthday.

Vandaag laat ik jullie een creatie zien van het mooie nieuwe paper bloc 6011/0307 en de nieuwe serie Clear stamps Under the Sea 6410/0099. Ze zijn zo mooi om te gebruiken. Ben je benieuwd wat er voor moois allemaal mee gemaakt kan worden, kijk dan op het blog van Joy!crafts wat de andere dames van het DT ervan gemaakt hebben.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Lin & Lene Design cutting & embossing 1201/0018.
Joy!crafts Clear Stamps Unther the Sea 6410/0099.
Joy!crafts Under the Sea paper bloc 6011/0307.
Joy!crafts decoration 6300/0504.
Joy!crafts kraft paper 8089/0203.
Distress Ink Walnut Stain.
Archival Ink Coffee.


Met dit model is het zo mooi om dit paper bloc te gebruiken. Je kan er zoveel verschillende vellen op gebruiken. Het zeepaardje heb ik gestempeld op het papier en ook nog op een licht en donker kleurtje papier. Geeft daardoor weer een ander effect. Uitgeknipt en opgeplakt. 


Hier zie je het zijaanzichten van de kaart. Hier kan je ook goed zien, dat je de stempel met het zeewier en de visjes, mooi door kan laten lopen. Je legt de uitgeknipte papiertjes van het patroon naast elkaar en gaat dan stempelen. Daarna beïnkt je het en plak je het op het patroon/kaart. Dit is het eindresultaat.


Verder de schelpen ook op papier stempelen, uitknippen en op je creatie verwerken.


Met deze creatie wil ik meedoen aan de Challenge van:


Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

dinsdag 10 juni 2014

Make a Splash.

Vandaag gaat weer de nieuwe Challenge van start bij Kleuren met potloden. Dit keer is het thema, maak gebruik van Charms. Dit is mijn kaart geworden, met deze lieve Goldie - Wee Stamps. Verder heb ik het mooie papier van Joy!crafts 6011/0307 gebruikt, past hier zo mooi bij en natuurlijk de nieuwe stempel van Joy!crafts 6410/0099. Als je dit op verschillende papieren stempelt, komt het ook heel mooi over en kun je ze mooi decoreren op je kaart of creatie. Jammer alleen, dat je niet zo goed kunt zien, dat ik op al de luchtbellen Glossy accents heb gebruikt. Als je het aanklikt zie je het wel wat beter, alleen links iets meer dan de rest. Maar in het echt is het nog beter en mooier om te zien.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Goldie - Wee Stamps.
Joy!crafts Clear Stamps Under the Sea 6410/0099.
Joy!crafts Under the Sea Paper Bloc 6011/0307.
Joy!crafts Noor!Design Labels & Tags 6002/0207.
Joy!crafts Artificial Flowers 6370/0056.
Verbandgaas, Deco schelpen en Charm.
Distress Ink Walnut Stain.
Touw en Glossy Accents.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Staart zeemeermin, bloemen, hartjes, luchtbellen en slakkenhuis: C380 - C680.
Haar en slak: C560 - C580 - C590 - 283.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

Deep Ocean Challenge Blog (De kleine zeemeermin- diep in de zee).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

donderdag 5 juni 2014

Deurhanger.

Vandaag laat ik jullie een deurhanger zien, waar ik aan begonnen was met de DT dag van 15 Mei bij Joy!crafts. Door al het kletsen en de gezelligheid, heb ik hem natuurlijk niet af gekregen. Ik heb hem thuis verder afgemaakt en dit is het eindresultaat geworden. Ik heb er gelijk de mooie nieuwe mal van Joy!crafts cutting, embossing & embroidery stencil Wedding 6002/1012 bij gebruikt. Natuurlijk ook weer het mooie stempellinnen 6410/0100 en een plaatje van Pinterest gehaald. Zijn jullie benieuwd wat de andere dames van het DT hebben gemaakt, kijk dan op het blog van Joy!crafts wat voor moois ze ervan gemaakt hebben.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

MDF deurhanger 6200/0154.
Joy!crafts cutting, embossing & embroidery stencil Wedding 6002/1012.
Joy!crafts Noor!Design Vintage Borders 6002/0162 en de 6002/0163.
Joy!crafts Clear Stamps Scrabble 6410/0079.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0024.
Joy!crafts Borduurgaren Chrissie 6001/1525.
Joy!crafts Borduurgaren Yarn 6300/0106.
Joy!crafts stempellinnen 6410/0100.
Painting Style Paper Pad 6011/0701.
Paper Pack 6011/0203.
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels en kant.
Glossy Accents.

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende Challenge : 

 Hobbyjournaal (paars en kant).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

dinsdag 3 juni 2014

Gefelicitieerd.

De nieuwe Challenge van Creaine is weer begonnen. Dit keer een scrapkaart volgens aangeleverde layout/sketch. Ik heb voor de schattige digi van Bestie gekozen. Ze zijn zo leuk om in te kleuren. De mooie tekst tags die ik erbij heb geplakt, zijn van Lydia Boode. Je kunt zelf de tekst erin stempelen, erg handig.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Bestie.
Spellbinders Labels Ten.
Die-Namics Fishtail Flags STAX.
First Edtion Paper Daydream FEPAD030.
Blaadjes pons Nellie Snellen.
Bloemen, kant en plakparels.
Tekst stempel Lydia Boode.
Distress Ink Waklnut Stain.
Pons Nellie Snellen.

Dit is de layout/sketch:


Het mag gedraaid worden, maar moet wel duidelijk herkenbaar zijn .

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 -   191.
Jurk en sokken: 138 - C680.
Stiek in het haar: 113 - C680.
Haar: C560 - 283 - 177.
Ogen: 154 - C340.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

The Crazy Challenge (lace, digi, die cut).
Ik wens jullie allemaal een fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

zondag 1 juni 2014

Birthday.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor het blog van Dutch Stamp Chickies. Ik mag voor deze Challenge gastdesigner zijn, omdat ik bij de Challenge van Love/Liefde als eerste was geëindigd. Het thema is dit keer "Tuin". Je mag je laten inspireren door de foto of door het thema. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Stempel Magnolia.
Memory box mal Garden Tools 98573.
Firsat Edtion Paper Pad Love Letters FEPAD009.
Marianne Design Craftables CR1250 en de CR1245.
Marianne Design Collectables COL1315.
Marianne Design Creatables LR0309.
Marianne Design knipvel IT564.
Bloemen en kleine knoopjes.
Distress Ink Walnut Stain.
Embellishment.

Dit is de foto, waar je je door kan laten inspireren:


Ik heb de afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Jurk en bloemen in het haar: 129 - 133 (rose) en C440 - 170 - 168 (groen).
Haar, schoenen en handvat schep: C560 - 283 - 177.
Gieter en schep: C710 - 231 - 233.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.