donderdag 12 december 2019

Goede feestdagen.

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie en kaart laten zien, die ik gemaakt heb voor het blog van Marianne Design Challenge Blog, omdat ik daar dit keer Gastdesigner mag zijn. Hoe leuk is dat. Het thema is dit keer: Kerst. Ik heb weer het Metallic Cardstock erbij gebruikt, ik vind dat wel mooi met de kerstkaarten.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Clear Stamps CS0861 (kersttekst).
Marianne Design Creatables LR0122 (Poinsettia).
Marianne Design Creatables LR0181 (Dennentak).
Marianne Design Creatables LR0627 (Petra's Winter Circle).
Marianne Design Craftables CR1432 (Takjes).
Marianne Design Knipvel Mattie's Mooiste MB0157.
Marianne Design Pretty Papers Bloc Warm Winter Wishes PB7039.
Studio Light Paper Pad Frozen Forest PPFF88.
Distress Ink Walnut Stain.
Spellbinders Circle.
Embellishment.
Plakparels.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Van de week de kerstkaarten geschreven en gisteren op de bus gedaan. Ik hoop dat ze allemaal goed en ongeschonden aankomen. Moet er alleen nog een paar in de buurt in de brievenbus doen. Kunnen we weer verder met kerstkaarten maken voor volgend jaar.

Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

19 opmerkingen:

  1. Waw, wat heb je een schitterende kaart gemaakt met deze mal. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi om de kaart zo monochroom op te bouwen. Heel chique en sfeervol Astrid.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, zo mooi in het monochroom! Een prachtige GD kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Astrid, heel mooi in deze gouden en monochrome kleuren, wat leuk dat je GD mocht zijn,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful with the metallic
    ++++++++++++ card stock. Thanks for sharing with us at Brown Sugar Challenge Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Astrid.
    Hele mooie materialen gebruikt en leuk samengesteld.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk om gastdesigner te zijn en heb je kaart daar al bewonderd! Ik weet ook dat ik te kort bij jou op je blog kom...maar ik zie je prachtige kaarten wel hoor!!! Bloggen word een dagtaak als ik bij al mijn volgers langs moet maar ik geniet wel van alles wat in blogland langs komt!!! Ik wil je hele fijne feestdagen wensen Astrid en weer een prachtig creatief Nieuwjaar!
    Lieve kerstgroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heel sjieke uitstraling heeft hij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond het een prachtuge kaart Astrid. Mooi plaatje met dit mooie hert. Leuk in deze mal.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful design. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het metallic cardstock en de kleuren maken er een prachtig, klassevol geheel van, love it!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige, super elegante kaart! Heel mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart Astrid. Metallic cardstock vind ik ook heel mooi bij kerstkaarten.Leuk dat je GD mocht zijn Astrid.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card. Love the metallic. Thank you for joining us at Ally's Angels Challenge Blog. Good luck! xoxo DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful majestic animal and fabulous card..
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Chrissy DT   http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW!!!! This card is amazing!!! I like the vintage style!
    Thank you so much for participating in our Brown Sugar challenge.
    Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    BeantwoordenVerwijderen