zondag 14 juli 2019

Happy Birthday.

Halo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor Carlin's Kaartenparadijs Challenge Blog, omdat ik daar GDT mag zijn. Het Thema is makkelijk: Alles mag. Dit keer eens een heel andere kaart, dan jullie van mij gewend zijn. Ben weer eens aan het knippen geslagen. Een poos geleden had ik mooi scrappapier van SrapAndMe gewonnen en ben daar eens mee aan de slag gegaan. Met dit als eindresultaat.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Scrap and Me - Romantic Garden 2.
Achtergrondvel A4 NEVA006 Pink - Hearts.
Cheery Lynn Designs Doily Dies DL 102 French Pastry.
Clear Stamps Inkadinkado Personal Impressions 96614.
Brons kleurige metalen hoeken.
Wow! Embossing poeder Wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Seam Binding en kant.
Pailletten.
Parellint.


Weer een hele oude Doily mal te voorschijn gehaald. Blijft ook erg mooi om te gebruiken. Eigenlijk gebruik ik die te weinig, maar er is ook zoveel moois te koop!!! Hihihi. Ik ben ook eens in mijn oudere spullen gedoken en kwam wat pailletten tegen, die ik er eens op heb verwerkt. Verder nog wat kant, Seam Binding en parellint op verwerkt. Bovenin de hoeken nog twee metalen hoekjes geplakt.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

24 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart leuk dat je gast designer mag zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie GD kaart! Mooi die glanzende pailetten!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid!! Gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card which looks so pretty in pink. Thank you for joining in the fun at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de mooie doily en wat mooi is het uitgeknipte gedeelte,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en romantische kaart heb je gemaakt! Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How pretty is this Astrid, love the gorgeous pink.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie chique kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Astrid. leuk zo met de bloementoef. De kleuren zijn prachtig en mooi model deze kaart. Alles komt heel mooi uit zo. Een plaatje! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Astrid!...hier ook de oudere spullen blijven maar in de kast komt steeds weer iets nieuws. Heb met de verhuizing wel veel weg gedaan....richt me nu vooral op het inkleuren dus ook al deed het pijn heb al mijn knipvellen weg gegeven.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card, I like the torn look. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A completely different card to what I expect to see on your blog! I love that torn edge and the stunning pink tones! A really pretty card! Thanks so much for sharing it with us at Penny's!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Astrid!
    Heel mooi gedaan met de bloemen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja iets anders dan gewoonlijk maar heel mooi hoor. Mooie bloementoef en ik hou wel van die gescheurde randen, prachtig geheel.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello… Thanks for joining our ‘use more than 2 papers’ challenge with your lovely floral card… It will certainly brighten someone's day! Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi sfeervol kaartje heb je gemaakt Astrid!
    Lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A great card - thanks for sharing it with us at the Crafty Friends Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A great design and beautiful cards
    Thank you for joining our challenge at CWAA. Bożena DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautifull card! Thanks for sharing at NSHK. DT Ingunn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great card. Thanks for joining us at Creative inspirations.

    BeantwoordenVerwijderen