zondag 2 juni 2019

50 Jaar Getrouwd.

Hallo allemaal,

Pas geleden kreeg ik een opdracht om voor iemand een kaart te maken, die 50 jaar getrouwd is. Inmiddels heb ik deze af gegeven en ze vond hem erg mooi. Nu hopen dat diegene die hem gekregen heeft, ook mooi vonden. Ik heb het mooie plaatje van het Marianne Design Knipvel Wedding Dreams EWK1266, met zwanen ervoor gebruikt. Ik vind dit zo'n romantisch plaatje, past er goed bij.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Knipvel Wedding Dreams EWK1266.
Marianne Design Creatables LR0408 (Zwaan).
Marianne Design Creatables LR0578 (Petra's Amazing Circle).
Joy!crafts 6002/0642 Cutting & Emb. st. Hart.
Design Pad Mix & Match Style & Beauty (Action).
Distress Ink Marker Dried Marigold.
Distress Ink Marker Marmalade.
Distress Ink Walnut Stain.
Zilverkleurige metalen Embellishment/Parel.
Zilverkleurige metalen hoeken.
Zilverkleurige hartjes.
Kant en Seam Binding.
Mal Cijfers (Ali).
Identipen Zwart.
Bloementjes.
Veren.


Nog wat veren achter de zwaan verwerkt. De tekst heb ik in Words gedaan, Lettertype Edwardian Script ITC, Tekengrootte 36.


Met een trouwkaart of .. jaar getrouwd, vind ik het altijd mooi om parelmoer papier te gebruiken. Hier kun je goed zien dat ik parelmoer papier gebruikt heb. 


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

16 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig geworden. Die moeten ze wel mooi vinden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Astrid!!
    Prachtige kleuren en materialen gebruikt!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi romantisch!!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid, mooie spullen heb je gebruikt, leuk plaatje en perfecte afwerking,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty Astrid!!Succes met de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En je blijft nog even in het roze zie ik, weer beeldmooi hoor. Dat parelmoerpapier geeft hier echt wel dat feestelijke tintje.
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi en romantisch deze kaart. PRACHTIG! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Heel erg mooi gedaan.
    Gezellig dat je mee doet met onze vogel challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another fabulously delightful card.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie kaart gemaakt Astrid, hopelijk is de ontvanger er blij mee.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan niet anders dat de ontvangers er blij mee zullen zijn want het is een beauty
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a beautiful card. Love the details and great colouring!
    Thank you for joining us at Creations in Pink Challenge
    Irene and Nicki DT

    BeantwoordenVerwijderen