vrijdag 5 april 2019

Tulpenmeisje.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart die ik heb gemaakt, omdat ik Gast Designer mag zijn bij 4-Season Challenge Blog. Ik had toen met deze muizen kaart gewonnen. Het thema is: Ik hou van Holland. Ik heb daar de schattige/mooie digi van Polka Doodles - The Darling Buds - Tulip voor gebruikt. Past perfect bij het thema. De tulpen zijn van Marianne Design en heb ik beïnkt met verschillende kleuren Distress Ink. Ik heb weer eens de Martha Stewart Pons Latice te voorschijn gehaald. De sketch die ik heb gebruikt, is van Cheerful Sketches.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Polka Doodles - The Darling Buds - Tulip.
Design Pad Mix & Match - Party Inspiration (Action).
Marianne Design Creatables LR0209 (Tulpen).
Spellbinders Die Fleur de Elgance S4475.
Spellbinders Large Pinking Circles.
Spellbinders Circle.
Joy!crafts 6410/0399 Clear Stamps - Stedentrips.
Randmal bovenaan de kaart (Ali).
Martha Stewart Pons - Lattice.
Distress Ink Dried Marigold.
Distress Ink Walnut Stain.
Distress Ink Forest Moss.
Distress Ink Peeled Paint.
Hotfix - Deco.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Tulpen, topje, rok en schoenen: 109 - 111 - 188 - 186 - C680.
Haar: C560 - 283 - 177 - C680.
Bladeren en ogen: 168 - 174.
Huid: 132 - 189 - 191.


De sketch is van Cheerful Sketches:

Met deze Hollandse kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik ben benieuwd, wat jullie van mijn Hollandse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn en zonnig weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

27 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid wat een enige kaart met het leuke tulpen meisje. Heel mooi samengesteld. Mooi gemaakt volgens de schets. Volgens mij kun je ook nog mee doen bij knutsel en cadootjes daar is oranje boven de uitdaging. Succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart weer Astrid! Prachtig oranje dat zie je niet zo vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Mooi deze kleur.
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid, wat hebje een mooie digi gebruikt, je kleurwerk is weer super, ook de losse tulpen heb je mooi op kleur gebracht,
    fijn weekend
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige Hollandse kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Astrid.Mooie rand en prachtig ingekleurd.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous girly card...Thanks for joining us at Di’s Digi Challenge:)
    Wendy x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing card. I love it Thanks for joining us at CCC digi Creation Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT CCC Digi Creation Challenge

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://cccdigicreations.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fabulous card . Thank you for joining us at Digi Doodle Studios Challenge good luck
    Ginny DT for Digi Doodle Studios Challenge
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk echt Hollands kaartje Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En geweldig leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yes that is the perfect image to use for that Guest post :D and you made a really beautiful card with it! Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje is het geworden, ik had hem op het blog van 4 seasons gezien ben ook gast designer deze maand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card. Thanks for playing our challenge at CCC Digi Creations. Good luck!
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart Astrid! Een mooi design en een hele leuke digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart in mooie kleuren.
    Leuk dat je weer meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte hollandse kaart vind ik.
    Mooi gemaakt met het tulpenmeisje.
    Prachtig kleurwerk en een supermooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card and design. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. The orange tones are so pretty! Love the mix of patterned papers and the dies you used for this.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Spring Is Here challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful creation, lovely coloring and design! Thank you for sharing with us over at LeAnn's World 101. We love to see you join in each month.
    ~ Sherry DT/Coordinator xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning card!!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Astrid !Prachtige stempel, zo mooi ingekleurd echt top geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great take on the sketch. Love your awesome colouring. Many thanks for sharing your beautiful project at Colour Crazy Challenge.
    Groetjes van Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. OMG! Amazing card! Thank you for sharing your wonderful project with us at Color It, Create It, Show It Off Challenge Blog. Hugs Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautifully designed card, love the colours. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles and hope you will join us again.

    Take care
    Ann-Marie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen