donderdag 21 februari 2019

Bloemen kaart.

Hallo allemaal,

Vandaag een bloemenkaart. Mooie frisse kleuren gebruikt. Zo krijg je echt al het voorjaarsgevoel en vooral met die lekkere dagen, die we afgelopen week hebben gehad. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen Knipvel 180502. Deze kaart zal te zien zijn bij de stand van Syta van Gelderen in Den Bosch, op de Knotsgekke Kaartendagen. Ze heeft hem zelf nog niet gezien, ga het vandaag bij haar afgeven op de beurs. Hihihi. Zelf sta ik 3 dagen bij de stand van Hobbidee uit Breda te helpen, stand nr. 118.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Craftables CR1438 (Basic Shapes).
Marianne Design Creatables LR0414 (Sierlijke swirl met blaadjes).
Studio Light Cutting & Emb. st. STENCIL SL118.
Design Blok Craft Sensations - Soft Romance.
Metalen zilveren Embellishment met parel.
Distress Ink Walnut Stain.
Kant en Seam Binding.
Bloementjes lint.
Bloemen.
Vogel.


De mal waar ik de kaart mee heb gemaakt is van Studio Light - Essentials Cutting & Embossing st. STENCIL SL118. Ik heb het aan de achterkant een standaard geplakt, zodat ik de mal eens anders kon gebruiken. Het mooie papier is het Design Blok Craft Sensations - Soft Romance. De mooie mallen, Craftables CR1438 (Basic Shapes) en de Creatables LR0414 (Sierlijke swirl met blaadjes) van Marianne Design gebruikt. Verder nog wat kant, Seam Binding, een lief vogeltje, bloemen, bloementjes lint en metalen zilveren embellishment met parel erop verwerkt.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer en wie weet zie ik jullie gezellig op de beurs in Den Bosch.

Lieve Groetjes, Astrid.

22 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Astrid!...zo mooi in het roze helemaal mijn kleur. Veel plezier en Den Bosch ..ik kom deze keer niet wij gaan morgen op zoek na tegels voor de badkamer.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart,Astrid.Erg mooie bloemen en kleurtjes.Succes op de beurs.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!
    Succes op de beurs!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid, mooie kleuren en alles perfect gecombineerd met het plaatje, veel plezier op de beurs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid, mijn kaarten kunnen altijd los gehaald worden, omdat ik dubbelzijdig plakband gebruik en géén lijm, ik vind dat je dan zo'n harde kaarten krijgt.

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart ! Ik ben ook op de beurs geweest, ik heb je ditmaal niet gezien.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik was ook in Den Bosch samen met Annie en Eri. Schitterend kaart met het roze gecombineerd met het scrappapier en het plaatje. Prachtige afwerking met de strik, bloemen, lint en steentjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en romantisch!!
    Heel veel plezier op de beurs,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje mooie kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart in superleuke kleurtjes Astrid!
    Heey, was jij toch op de KGK? Dan heb ik je gemist

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie fleurige prachtige kaart Astrid!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat mooi zeg!!! Plaatje!

    Dank je wel voor je deelname aan Creations in Pink, veel succes!

    DT Diana
    DT member of Creations In Pink
    Diana's crafty blog with free files

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow!!!! This is BEAUTIFUL!!!! I can almost touch the vase, the dimension is awesome. Thanks for joining us this month at Creations in Pink, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stunning design Astrid, so pretty colours too...forgot to tell you that your micey stamp has been posted.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a darling card. Love all the layers
    Thanks for joining us at Digi choosday
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende bloemenkaart Astrid.... geweldig dat je deze alsnog ingezonden hebt bij MHH.
    Heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een beeldschone kaart, en wat maak je een mooie creaties. Ik ben gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is really lovely wonderful acrd. Thanks for playing along with us at Creations in Pink.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful! Love the combination of pink and cream.
    Thanks for joining the IAR February Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen