dinsdag 15 mei 2018

Hearts.

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien, als Guest Designer bij Crealies. Ik heb weer verschillende mooie Crealies producten gebruikt. Het papier is van Maja Design - Celebration. Een mooi bijpassend plaatje gekozen van het knipvel Marianne Design MB0171 en deze met de stans CLNestXXL 21 gestanst. De mooie cirkel erachter heb ik met de CLNest XXL69 Circle with Scallop gestanst uit twee verschillende kleuren cardstock. Het vierkant erachter is met de CLNestXXL 34 gestanst, uit Design papier en uit cardstock.


De mooie hartjes Decorette CLDR 14, heb ik in twee kleurtjes gestanst en stapsgewijs op elkaar geplakt, geeft een mooi effect. 


De bloemen zijn van foam gemaakt, met de Set of 3 CLSet 47. Beïnkt met Versa Magic Inkt Sage en Spring Pansy. Eronder de blaadjes van de Duo Dies CLDD 39 verwerkt. In het hart van de grote bloemen heb ik meeldraadjes verwerkt en in de kleine bloemen diamant plakparels.


Verder nog wat kant, seam binding, strass hart en diamant plakparels erop verwerkt.


Crealies Stansen/Dies:

Crea-Nest-Lies XXL no. 21.
Crea-Nest-Lies XXL no. 34.
Crea-Nest-Lies XXL no. 69.
Decorette no.14 in elkaar grijpende harten.
Duo Dies no. 39 Blaadjes 7.
Set of 3 no. 47 Bloemen.

 
  
  

Materialen die ik nog verder heb gebruikt, zijn:

Scrappapier Maja Design - Celebration.
Marianne Design Knipvel MB0171.
Verga Magic inkt - Spring Pansy.
Versa Magic inkt - Sage.
Distress Ink Walnut Stain.
Kant en Seam Binding.
Diamant plakparels.
Meeldraadjes Wit.
Strass Hart. 
Foam Wit.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Creative Sketchy Girls (Wit/Metalen Embellishment/Kant en Lint).

 Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!! Ik heb nog een tweede kaart gemaakt voor Crealies, maar die komt binnenkort op mijn blog te staan, maar ben je al nieuwsgierig bent hoe die is geworden, dan kan je het al op het blog van Crealies zien. De kaart is heel anders dan deze. Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid ! De bloemen zijn super mooi .Mooie details , kleuren prachtig geheel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! Je hebt mooie materialen gebruikt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous make! TFS it with KBD Aloha Friday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid, mooie kleuren en plaatje, leuke cirkelstans en en wat zijn de bloemen prachtig. Ik was nieuwsgierig en ben even wezen kijken, ook mooi, maar deze heeft mijn voorkeur,
    Ansx
    p.s Piseth San heeft me weer gevonden en Jorjorbeth en volgens mij nog iemand, ik blijf maar verwijderen.. niet leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterd mooie kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan CRAFT challenge Hester GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig! Mooi zijn die mallen van Crealies!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Astrid! Super gedaan.
    Helaas is er iets mis met mijn blog, niemand kan er meer op komen! Als het morgen niet verholpen is ga ik Blogger inschakelen om me te helpen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart prachtgi. Heel mooi met deze mallen en de bloemen van foam zijn geweldig! Een heel mooi geheel. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a chic and beautiful card, Astrid! Thanks for entering our Birthday Bloghop at CRAFT Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt echt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,Astrid.Heel mooi papier en mooie kleurtjes.Plaatje past er perfect bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card. Love everything about it. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JSS

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so soft and elegant. Thanks for joining us this week at QKR Stampede Challenge Blog. Julie, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card, thanks for sharing with crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! I like Your card with a touch of vintage.
    Thank You for joining ua at Creative Fingers challange.
    DT Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Astrid!
    Mooie kleurtjes, vind die hartjes ook zo ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super mooie chique kaart met het mooie Maja papier en wat een mooie Crealies mallen heb je ook gebruikt. Ik ga meteen op zoek naar de bloemen mal. Mijn Crealies voorraad mallen vordert, ze zijn zo mooi en werken goed! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Back from holidays and catching up...
    Awesome card, just love the fabulous design and colours.xxx[aussie aNNie blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card. Thanks for joining us at The Sketchy Challenges. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen