maandag 18 december 2017

Noordpool.

Hallo allemaal,

Dit keer heb ik voor het Joy!News met het Winter thema mogen werken. Alle 3 de kaarten staan op de voorkant van Joy!News, hoe leuk is dat!!! Vandaag laat ik de eerste kaart zien, die ik ervoor gemaakt heb. Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb is van het mooie Paper Bloc Shabby Christmas. De vissende Eskimo komt van de set Clear Stamps Pool Winter, net als de ijsbeer. De andere ijsbeer heb ik eerst gescand, daarna uitgeprint op Stamping Colouring Paper en ook ingekleurd. Bij de vissende Eskimo horen natuurlijk de kleine visjes van het stencil Fishing Fun. Op deze kaart mogen natuurlijk de ijsbergen niet ontbreken. Stapsgewijs een beetje over elkaar heen laten lopen.


Ik heb de stempelafdrukken ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Haar, snor, hout en veren: C560 - 283 - 177.
Huid: 132 - 189 - 191.
Bondmuts: 232.
Schoenen: 181.
Jas: 272 - 273.
IJsbeer: 232.


Het mooie nieuwe stencil van de Iglo erop verwerkt en nog een beetje beïnkt. Met het stencil Kruisjes & Streepjes, heb ik de onder- en bovenkant van het onderste stuk design papier bewerkt. Verder nog wat veren erop verwerkt met een strik er bovenop van de Natural Sense Collection. Van de Artificial Jute bloem, heb ik alleen het hart ervan gepakt en deze op de strik bevestigd, met 3D-Kit.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0154 Cutting & Emb. stencil Fishing Fun.
Joy!crafts 6002/0688 Cutting & Emb. st. Kruisjes & Streepjes.
Joy!crafts 6002/2048 Cutting, Emb. & Deb. st. Winter (IJsberg).
Joy!crafts 6011/0319 Paper Bloc Shabby Christmas.
Joy!crafts 6200/0006 Ultra Fine Tip Applicator.
Joy!crafts 6200/0021 Strikjesmaker.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6200/0224 Dauber.
Joy!crafts 6300/0326 Natural Sense Collection.
Joy!crafts 6370/0080 Artificial Jute.
Joy!crafts 6390/0001 Veren.
Joy!crafts 6410/0462 Clear Stamps Pool Winter.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8011/0700 Stamping Colouring Paper.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0221 Metallic Cardstock Linnen Structuur Wit.
Distress Ink Hickory Smoke.
Distress Ink Walnut Stain.

Zo ziet de voorkant eruit van Joy!News. De andere 2 kaarten, laat ik een andere keer weer zien.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn Winterse kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Je het er een prachtige kaart van gemaakt Astrid!
    Het is een echt winters tafereeltje zo.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi winters uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf dat je mooie kaarten op de voorkant staan, iets om in te lijsten!!!
    Een fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf en heel mooi Astrid en gefeliciteerd met je kaarten aan de voorkant

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart!! Zo gaaf ook met die ijsberen. en wat een eer om op de voorkant te staan, helemaal terecht! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, winters tafereeltje, leuke iglo en de veren zijn er ook mooi bij, super dat je op de voorpagina staat met je kaarten,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit winterse kaartje Astrid, met een leuk tafereeltje erop...gefeliciteerd met de eer op op de cover van een Joy blad te stans...geniet maar lekker van die eer...
    groetjes Rosina

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Astrid, echt een winters tafereel!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen