woensdag 22 november 2017

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Voor deze kerstkaart heb ik de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art A5 Frame 470.713.146 gebruikt. Ik had er bij Marjan v.d. Wiel een kaart mee gezien en vond het zo'n leuk model, hoe ze dit gedaan had. Ik heb het weer net ietsje anders gemaakt. Het papier wat ik ervoor gebruikt heb is van de Papierset Rustic Christmas, gecombineerd met het mooie Metallic Cardstock Wit en Antraciet. Aan de zijkant van de kaart het mooie stencil Tekst Merry Christmas met sneeuwvlokken bevestigd.


Uit de Papierset Rustic Christmas een gat gestanst met het stencil Gerti's Nesting Vierkant Schuine hoek.


Een stuk Metallic Antraciet Cardstock gesneden van 10 cm x 10 cm. Deze zo gesneden, dat je 6 punten krijgt.


Daarna het stuk Metallic Cardstock erachter geplakt, zodat de punten er mooi over vallen.


Met de strikjesmaker heb ik een dubbele strik gemaakt, gaat zo handig hiermee. Eronder nog een strik gemaakt van de set Natural Sence Collection. Deze heb ik samen met een splitpen vastgemaakt. Achter de omgeslagen stukjes nog het nieuwe stencil van de kale boom geplakt. Ervoor het mooie hertje van het stencil One of a Kind Christmas. 


De Poinsettia komt ook van de mooie set One of a Kind Christmas. Hier heb ik het prachtige glitter karton voor gebruikt, net zoals bij het stencil van de mooie takjes, die ik eronder heb verwerkt. In het hart van de Poinsettia heb ik de nieuwe bolletjes van de Artificial Flowers verwerkt. Deze bolletjes heb ik ook verder nog op de kaart verwerkt, bij de omgeslagen stukken en aan de linkerkant. De balletjes aan de linkerkant, heb ik doormidden geknipt en dan lijken het net plakparels, die je opplakt met Tackylijm en met behulp van de handige Ultra Fine Tip Applicator.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0122 Cutting & Emb. st. Kaarten standaard.
Joy!crafts 6002/0558 Cutting st. Gerti's Nesting Vierkant Schuine hoek.
Joy!crafts 6002/0584 Cutting & Emb. st. One of a Kind Christmas.
Joy!crafts 6002/0680 Cutting st. Christmas Twigs.
Joy!crafts 6002/0683 C. st. Tekst Merry Christmas met sneeuwvlokken.
Joy!crafts 6002/0687 Cutting stencil Kale Boom.
Joy!crafts 6011/0541 Papierset Rustic Christmas.
Joy!crafts 6013/0340 Knipvellen Season Greetings.
Joy!crafts 6200/0006 Ultra Fine Tip Applicator.
Joy!crafts 6200/0021 Strikjesmaker.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6300/0253 Ribbon.
Joy!crafts 6300/0326 Natural Sence Collection.
Joy!crafts 6300/0076 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8011/0601 Glitterkarton.
Joy!crafts 8013/0101 Metallic Cardstock Wit.
Joy!crafts 8013/0140 Metallic Cardstock Antraciet.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Dutch Doobadoo Dutch Shape Art A5 Frame 470.713.146.
Distress Ink Walnut Stain.
Uni Posca Pen Wit.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf gedaan Astrid! Dank je wel voor de duidelijke uitleg!
    Schitterende kleuren heb je gebruikt; top!
    Fijne dag,
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en een prachtige poinsettia met het glitterkarton!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND!!!

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid,
    Leuk model met de punten, de poinsettia is een echte blikvanger,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Astrid.Leuk gedaan met de punten.Mooie poinsettia.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Astrid! Mooi gedaan met de punten en dan nog die leuke poinsettia erbij maakt de kaart helemaal af.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful, beautiful creation!! I love the detail in your card.....it is just gorgeous!! Thank you for sharing it with us at PIP Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen