zaterdag 23 september 2017

Glück.

Hallo allemaal,

Voor de kaart heb ik het prachtige papier Papierset Carpe Diem en de Papierset met knipvellen Love gepakt. Deze kun je erg goed samen combineren. Het plaatje heb ik van Pinterest gehaald en heb ik uitgeprint op Stempellinnen. Achter het plaatje smal ribbelkarton verwerkt en een beetje ruw weg afgeschuurd en beïnkt. Geeft een mooi effect eraan.


Voor het plaatje het mooie stencil van het inktpotje en de inktpennen erop verwerkt. In het inktpotje heb ik ook nog een veer verwerkt. Op het inktpotje en de punten van de inktpennen, heb ik nog wat Glossy Accent aangebracht, net of het echt is zo!!! De inkt vlekken en de tekst Glück, komen van de Clear Stamps Spreuken Motivatie (Duits).


De horizontale strook heb ik zo uitgemeten, dat je het vogelkooitje nog net mooi kon zien. Achter deze rand heb ik nog het stencil Mini bloemenkant rand verwerkt. De mooie vlinder komt van het stencil Vlinderrand en daar heb ik er één vlinder tussenuit geknipt. Deze nog wat beïnkt en voor het lijfje een Metal Charm erop geplakt. Verder de kaart afgewerkt met nog wat Roze Decorative Pearls.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0293 Cutting & Embossing st. veren.
Joy!crafts 6002/0645 Cutting & Emb. st. Mini bloemenkant rand.
Joy!crafts 6002/0689 Cutting, Emb. & 3D st. Vlinder rand.
Joy!crafts 6004/0012 Cutting, Emb. st. Clear Stamps Mery's Penseel/pen/enveloppen/brief.
Joy!crafts 6011/0511 Papierset met knipvellen Love.
Joy!crafts 6011/0518 Papierset Carpe Diem.
Joy!crafts 6020/0016 Decorative Pearls Rose.
Joy!crafts 6200/0006 Ultra Fine Tip Applicator.
Joy!crafts 6200/0221 Daubers.
Joy!crafts 6350/0306 Metal Charms.
Joy!crafts 6410/0100 Stempellinnen.
Joy!crafts 6410/0452 Clear Stamps Spreuken Motivatie (Duits).
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0214 Ribbel karton Small.
Joy!crafts 8089/0244 Kraft Paper Zwart.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen structuur Wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Glossy Accents (Ranger).
Identi pen Zwart.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

11 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart,Astrid.Leuk gedaan met de kroontjespen en de stempel,alles is mooi op elkaar afgestemd.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is schitterend Astrid, wat een prachtig geheel en ook dat stempellinnen geeft hier een heel mooi effect zeg.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje weer. De combi roze en kraft is gaaf. Telkens weer....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig papier Astrid, mooi van kleur is je kaart, je hebt er een beeldschone kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie!! Heel erg mooi!
    Bedankt voor je deelname aan de Penny's Paper Crafty Challenge
    We zien je graag weer terug bij de volgende challenge
    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, wat is dat papier toch mooi he! Leuk die vulpen bij de vlinder. Super detail.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtige kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi wow just adore the feather and beautiful colours inspired as always thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen