zondag 22 januari 2017

Love.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met de nieuwe producten, die bij Joy!crafts deze maand zijn uitgekomen. Het papier is van de Papierset Love, erg mooi van kleur ook. Ik heb hier ook het mooie witte Metallic Cardstock bij gebruikt. Het plaatje komt ook uit de Papierset Love. Deze heb ik achter het mooie stencil Vintage Ovaal verwerkt en die heb ik weer op het stencil Kadermal met afgeronde hoekjes verwerkt, deze past goed bij elkaar. Achter dit kader heb ik de mooie Polybesa Embos stencil hartjes verwerkt, komt mooi over op het witte Metallic Cardstock. Deze heb ik met de Dauber beïnkt, deze is erg handig als het zulke kleine embos gedeeltes zijn. Aan de zijkant van de kaart mag natuurlijk de mooie rand van het stencil Sending Love niet ontbreken. Hier kwamen kleine hartjes uit en deze heb ik weer aan de rechter zijkant van het horizontale stuk onder elkaar geplakt. De vlinders komen van het mooie nieuwe stencil Hart en daar zitten deze vlinders in verwerkt. Deze heb ik eruit geknipt en op het lijfje heb ik nog wat Roze Decorative Pearls geplakt.


Verder heb ik de kaart nog wat Artificial Flowers geplakt en eronder heb ik nog een stukje geplakt, wat ook uit het nieuwe stencil van het Hart komt. Ook op deze kleine bloementjes heb ik nog wat Roze Decorative Pearls in het hart van de bloementjes geplakt. Verder nog 2 mooie Metal Charms hartjes op de kaart verwerkt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0253 Cutting & Emb. st. Sending Love.
Joy!crafts 6002/0593 Cutting & Emb. st. Vintage (ovaal).
Joy!crafts 6002/0631 Cutting st. Kadermal met afgeronde hoekjes.
Joy!crafts 6002/0664 Cutting, Emb. & Deb. st. Hart.
Joy!crafts 6002/0623 Poly Besa Embos stencil hartjes.
Joy!crafts 6011/0511 Papierset Love.
Joy!crafts 6020/0016 Decorative Pearls Roze.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6350/0104 Metal Charms hartjes.
Joy!crafts 6370/0062 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0065 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock wit.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Distress Ink Picked Raspberry.
Distress Ink Walnut Stain.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog.
In the Pink (New die/New Paper).
Knutsels en kadootjes.
Hobbyvision Design Team (roze/parels/wit).

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

13 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Astrid.
    Leuk papier en mooie stnzen heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Astrid, zag m al voorbij komen bij K&K! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan. Wat een mooie nieuwe serie is dit weer.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wowww dit is echt een schitterende kaart,
    hele mooie kleuren combi, plaatje is ook super ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Mooie details heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet aan onze challenge van K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart !! Prachtige kleuren .

    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, Astrid! Indedaad is het papier van de 'Love' collectie erg mooi. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty design. Thanks for joining us at Creative Inspirations this fortnight. Good luck, CraftyNatalie. -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aww this is absolutely stunning!! What a gorgeous girly design! Thanks so much for sharing at In The Pink!
    Lucy x

    BeantwoordenVerwijderen