zaterdag 31 december 2016

Life is a Journey.

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de mooie papierset van Out of Africa en het oranje stukje papier komt van het Paper Bloc At the Movies. Het plaatje heb ik van Pinterest gehaald en deze uitgeprint op het stempellinnen, geeft zo'n mooi effect. Achter de Giraffe heb ik nog wat ribbel karton gebruikt en zo wat afgescheurd, zodat het een wat speels effect geeft en mooi is als je het afgescheurde beïnkt. De jeeps van het stencil Out of Africa heb ik gestanst en geëmbost op de papierset A4 Fabric. Deze daarna met het schuurblokje geschuurd, gaat erg handig hiermee. Op het oranje stuk papier heb ik nog wat pootafdrukken en de vlekkenpatronen van de Giraffe gestempeld, deze is van de Clear Stamps Out of Africa. Linksboven in de hoek het mooie sierlijke ovaal geplakt en de tekst is ook van de Clear Stamps Out of Africa. Verder onderin nog wat Raffia verwerkt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0529 Cutting, Emb. & Deb. st. Ovaal Sierlijk.
Joy!crafts 6002/0637 Cutting & Emb. st. Out of Africa (Jeep).
Joy!crafts 6011/0036 Paper Bloc At the Movies.
Joy!crafts 6011/0503 Papierset Out of Africa.
Joy!crafts 6200/0001 Schuurblokje.
Joy!crafts 6300/0504 Decoration Raffia.
Joy!crafts 6410/0101 Stempel Linnen A4.
Joy!crafts 6410/0435 Clear Stamps Out of Africa.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8011/0406 Papierset A4 Fabric.
Joy!crafts 8013/0122 Metallic Cardstock Ivoor.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/02014 Ribbel karton smal.
Distress Ink Walnut Stain.


Hier kun je zien, hoe mooi het is, als je het op Stempel linnen uitprint.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Een schitterende kaart.
    Mooi met die giraffe en de safari kleuren die je erin verwerkt hebt.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart Astrid en de beste wensen voor 2017
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie kaart Astrid!
    Past allemaal perfekt bij mekaar zo.
    De beste wensen voor 't nieuwe jaar! En vooral een gezond 2017!

    BeantwoordenVerwijderen