dinsdag 13 december 2016

Gefeliciteerd met je rijbewijs.

Hallo allemaal,

Ik vind het altijd lastig om jongens/mannenkaarten te maken, maar met de nieuwe set Clear Stamps Cars and Truck, is dit geen probleem meer!!! Natuurlijk ook erg leuk voor iemand die net z'n rijbewijs heeft gehaald. Met de papierset Autmn, kun je dit mooi combineren. 


Dit keer heb ik alleen het opleggedeelte van de kaartvorm maar gebruikt en deze beïnkt terwijl deze nog in de mal zit. Dan krijg je een mooi resultaat van het geëmboste gedeelte te zien. Er bovenop heb ik een afdruk van de set Clear Stamps Verkeersbord verwerkt. Deze ook nog met een ander getal op het mooie Raster rond van Mery's verwerkt. Past natuurlijk erg goed bij een kaart voor slagen van je rijbewijs.


Het label wat ik erachter gestoken heb, is van het mooie stencil Mery's schoolbord. De tekst komt van de Clear Stamps set School en van de set Wow. Ook de sterren die ik op het label en op de achtergrond heb gestempeld komt van de Clear Stamp set Wow. Met de Screw Hole Punch heb ik een gaatje gemaakt in het gematte kraft papier en daarna een stukje touw van Decoration eraan vastgemaakt.


Verder heb ik ook nog een stuk smal ribbelkarton op de kaart verwerkt. Als je dit een beetje in het wilde weg afscheurt, dan krijg je een mooi resultaat als je het beïnkt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0594 Cutting & Embossing st. Mery's Schoolbord.
Joy!crafts 6002/0598 Cutting st. Mery's Raster rond.
Joy!crafts 6002/0600 Cutting, Emb. & Deb. st. kaartvorm.
Joy!crafts 6011/0502 Papierset Autumn.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6300/0504 Decoration (touw).
Joy!crafts 6410/0082 Clear Stamps School.
Joy!crafs 6410/0385 Clear Stamps Verkeersbord Getal.
Joy!crafts 6410/0392 Clear Stamps Wow.
Joy!crafts 6410/0440 Clear Stamps Cars and Truck.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy1crafts 8089/0214 Ribbel karton small.
Joy!crafts 8099/0104 Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik heb de stempel afdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

226 - 219 - 225 - C680.
102 - 106 - 108.
233 - 199.
C560.

Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke mannenkaart Astrid.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie en stoere mannenkaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een super stoere mannenkaart. Mooi uitgewerkt tot in de kleine details.
    Prachtig.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf jóh!!
    Superleuk ook met die label

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een super leuke kaart geworden Astrid voor iemand die zijn rijbewijs heeft gehaald. Mooi ook deze kleuren vind ik. Prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Goed gelukt hoor, een mooie mannenkaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een hele mooie stoere kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel gave kaart! Ik ga eens even naar die set kijken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen