donderdag 3 november 2016

Happy Birthday.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuk klein schattig doosje zien, gemaakt met het nieuwe Poly Besa Gift Box stencil (die komende maand uitkomt), waar ik het mooie papier van het Paperbloc Afternoon Tea voor heb gebruikt. Bovenop heb ik het stencil Happy Birthday verwerkt, past er mooi op zo. Verder nog een strik erop geplakt met 3D kit. Deze heb ik gemaakt met de strikjesmaker, dan kun je mooie dubbele strikken maken.


De schattige beertjes komen uit het Paper Bloc Baby, deze heb ik uitgeknipt en erop verwerkt met 3D kit. Op de zijkanten nog wat plakparels geplakt.


Nu kun je aan de binnenkant van het doosje goed zien, wat voor verschillende hoeken het doosje heeft. Voor de onderkant van het doosje heb ik de hoek pons gebruikt, die bij de Card & Envelope Maker hoort. Dan heb je mooie afgewerkte rondingen, zodat het doosje mooi afgewerkt is aan de onderkant.


Je kunt het doosje vullen met wat bonbons of andere lekkere/leuke dingen.


Bij dit doosje heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0523 Cutting & Emb. Teksten denk aan je.
Joy!crafts 6002/0629 Polybesa Gift-Box stencil (Astrid).
Joy!crafts 6011/0040 Paper Bloc Baby.
Joy!crafts 6011/0077 Paper Bloc Afternoon Tea.
Joy!crafts 6020/0016 Decorative Pearls roze.
Joy!crafts 6200/0021 Strikjesmaker.
Joy!crafts 6200/0053 Card & Envelope Maker (de pons).
Joy!crafts 6300/0201 Ribbon.
Joy!crafts 6500/0201 3D Kit.
Joy!crafts 8099/0104 Paper Linnen structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!!! Binnenkort volgt er nog een uitgebreide Tutorial van het schattige doosje, hoe je het in elkaar zet. Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

14 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi gemaakt Astrid leuk weer eens wat anders dan een kaart. Ik vind dit soort dingen ook altijd leuk om te maken.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Astrid.Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk doosje, Astrid.Lief beertje.Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi doosje. Leuk model en mooie materialen heb je gebruikt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk doosje hoor dat ziet er mooi uit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Astrid! Leuk idee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk doosje heb je gemaakt! Bijzondere vorm.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat doosje dat je gemaakt hebt. Schattige beertjes heb je gekleurd en gebruikt.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief doosje, leuk model!
    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig doosje. Lief met die beertjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat prachtig zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen