vrijdag 30 september 2016

Let it Snow.

Hallo allemaal.

Ook al is het nu herfst, de kerstkaarten moeten toch ook gemaakt worden en je kan er maar op tijd mee beginnen, want voor je het weet, is het al zover!!!  Het is altijd handig, als je al wat kerstkaarten op voorraad hebt. Met de mooie nieuwe stencils van Joy!crafts die zijn uitgekomen, kun je mooie kerstkaarten maken. Voor deze kerstkaart heb ik 3 verschillende kleuren Metallic Carstock gebruikt, die heel mooi passen bij het mooie Paper Block Let it Snow.


Het mooie nieuwe stencil cirkel sneeuwvlokken heb ik voor deze kaart gebruikt met in de hoeken het stencil wat erbij hoort. De uitgestanste sneeuwvlokken, heb ik het grijze in de witte geplakt en de witte sneeuwvlokken in het grijze papier geplakt. Geeft een mooi effect zo. Het stansvel van de kerst, past er precies qua grootte op. Het plaatje past ook erg mooi bij het Paper Bloc Let it Snow. Verder heb ik de kaart nog wat plakparels geplakt met Tackylijm.


Het nieuwe stencil met de dennenbomen heb ik zo geknipt, dat je aan beide kanten 3 dennenbomen hebt.  Zo heb ik ook sommige dennenbomen er dubbel op zitten. Hier kun je ook heel goed het mooie Metallic Cardstock zien, wat ik heb gebruikt. In het midden van de bomen heb ik het stencil van de de Basic Ovaal gebruikt en de tekst is van de Clear Stamps Sending Messages.


Bij deze kerstkaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0490 Cutting Stencil Basic Ovaal.
Joy!crafts 6002/0547 C, Emb. en Deb. st. Sneeuwvlokken hoek/cirkel.
Joy!crafts 6002/0548 Cutting, Emb. en Deb. st. Dennenbomen.
Joy!crafts 6011/0708 Paper Bloc Let it Snow.
Joy!crafts 6013/0336 Stansvel.
Joy!crafts 6020/0011 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tacky Lijm.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock wit.
Joy!crafts 8013/0128 Metallic Cardstock rose.
Joy!crafts 8013/0138 Metallic Cardsotkc grijs.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

9 opmerkingen:

  1. Mooi landschapje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en sfeervol kaartje Astrid. Mooi gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterende kaart Astrid, mooie mallen en prachtig plaatje, leuk met de kerstbomen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi winters kaartje en je hebt gelijk moet ook maar eens aan de slag voor mijn kerstkaarten.
    Een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Astrid. Ik ben inmiddels ook aan de kerstkaarten begonnen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen