zaterdag 13 augustus 2016

Proficiat.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart, waarmee ik met stempels aan de slag ben gegaan. Ik heb het in de kleuren paars/groen gehouden. Het mooie witte papier is het Metallic Carstock.


Voor het papier om te matten, heb ik een stuk cardstock (glad) wit gebruikt. Deze heb ik met Distress Ink Dusty Concord, alleen aan de kanten bewerkt. Waar ik de Clear Stamps op heb afgedrukt, is een stuk van het Paper Bloc Budding Spring. Als je goed kijkt, dan zie je het in het midden nog goed het patroon ervan. Met de wat oudere Clear Stamps (Wallpaper, Textures en Wild Africa de hele fijne tekst) ben ik aan de slag gegaan, om een achter grond te maken. Ik heb niet heel de stempels afgedrukt, maar gedeeltes ervan. Verder heb ik als laatste de tekst Proficiat van de Clear Stamps Banner erop gestempeld. Verder heb ik nog een strook gemaakt van de nieuwe Clear Stamp Landen Thema India en op een stuk van het Paper Bloc Budding Spring gestempeld. 


Met Versamark Ink heb ik de nieuwe ronde van de Clear Stamps Landen Thema India gestempeld en deze bestrooid met embospoeder Pearl white en met de heattool warm gemaakt. Daarna met de Distress Ink Peeled Paint en Dusty Concord ingekleurd en uitgeknipt. Het kleine rondje heb ik van de grote ronde het middelste alleen maar gebruikt, zoals je op de foto kan zien.


Nog een keer het eindresultaat. Ik heb het geplakt op het mooie witte Metallic Cardstock, wat nu erg mooi zo bij het Embospoeder past. Verder nog wat Metal Charms in het hart van de stempels bevestigd en op de hoeken van de kaart, nog wat plakparels geplakt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0290 Cutting stencil kaartstandaard.
Joy!crafts 6011/0314 Paper Bloc Budding Spring.
Joy!crafts 6020/0011 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6350/0302 Metal Charms.
Joy!crafts 6410/0302 Clear Stamps Wallpaper.
Joy!crafts 6410/0342 Clea Stamps Textures.
Joy!crafts 6410/0369 Clear Stamps Wild Africa.
Joy!crafts 6410/0410 Clear Stamps Banners.
Joy!crafts 6410/0911 Clear Stamps Landen Thema India.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0021 Cardstock wit.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock wit.
Aquarelpapier Winsor & Newton - Cotman.
Embossing Poeder Pearl White.
Distress Ink Dusty Concord.
Distress Ink Peeled Paint.
Archival Ink Fern Green.
Memento Sweet Plum.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

5 opmerkingen: