vrijdag 5 augustus 2016

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Het is weer de 5e van de maand, dat betekent weer een nieuwe In The Picture bij Joy!crafts. Dit keer staan de handige ronde acrylic blokken centraal. De smalle voor hele kleine stempeltjes en de iets bredere voor wat grotere stempeltjes.Heel handig om precies de stempeltjes neer te kunnen zetten op de plek waar je maar wilt. Kijk maar eens op de foto hieronder voor een kleine tutorial.


Voor de kaart heb ik het Paper Bloc Feliz Navidad, i.c.m. het mooie Metallic cardstock Donker groen. en wit linnen structuur. Voor de rechterkant heb ik weer eens het stencil raamwerk rond gebruikt. Deze met één rondje verlengd, zodat het ongeveer bijna net zo groot was als de kaart zelf. Met behulp van een tekenhulpje heb ik het op het Donker groene Metallic Cardstock een maatje groter getekend en daarna uitgeknipt. Met het handige Acrylic blok voor stamps, heb ik de stempels van de Clear Stamps Kerst erin gestempeld. Het ovale plaatje van de kerstman komt uit het 3D Decoupage & Cardstock, daar heb ik alleen het eerste gedeelte van gepakt. Onder het plaatje heb ik nog een stuk Natural Sense Collection verwerkt.


Van het nieuwe stencil hoekje eindeloos, heb ik een tag van gemaakt. De teskt heb ik onder elkaar gestempeld en komt van de Clear Stamp Happy Holidays. De eland kopjes komen van de Clear Stamps Kerst, ook deze heb ik gestempeld met het handige Acrylic blok voor stamps. Verder nog wat Decorative Pearls en Artifical flowers erop verwerkt.


Wat is de Add-ies X-mas kerstbeer toch schattig. Leuk zo met de tekst Joy in z'n handen. Zo kun je ook nog de tag zien, die ik erachter geschoven heb. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0448 Cutting & Embossing st. Raamwerk rond.
Joy!crafts 6002/0479 Cutting stencil No End Borders.
Joy!crafts 6002/0489 Cutting stencil Basic rechthoek.
Joy!crafts 6002/0566 Cutting, Emb, & Deb. st. Takje.
Joy!crafts 6002/0570 Cutting & Emb. st. Hoekje eindeloos.
Joy!crafts 6011/0709 Paper Bloc Feliz Navidad.
Joy!crafts 6013/0699 3D Decoupage & Cardstock.
Joy!crafts 6020/0002 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6020/0030 Acrylic blok voor stamps.
Joy!crafts 6200/0024 Tekenhulpje.
Joy!crafts 6300/0324 Natural Sense Collection.
Joy!crafts 6300/1008 Add-ies X-mas kerstberen.
Joy!crafts 6370/0063 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6370/0070 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0118 Clear Stamps Happy holidays.
Joy!crafts 6410/0126 Clear Stamps Kerst.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0136 Metallic Cardstock Donker groen.
Joy!crafts 8099/0261 Cardstock Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Pretty card. Love all the little stamp detail. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Astrid!
    Vind die rondjes aan de rand van je kaart ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart!
    Leuk met dat labeltje erbij en de stempeltjes aan de zijkant is ook erg mooi gedaan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen