maandag 1 augustus 2016

Hiep Hiep Hoera!

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe schattige/grappige Clear Stamps met de varkentjes al gezien? Ik heb het Paper Block Floral en Wood Texture ervoor gebruikt, past goed bij de varkentjes. Op het gedeelte roze papier die achter het Wood Texture zit, heb ik met Clear Stamps Grunch Dots, wat gedeeltes rechts boven en links onder, erop gestempeld.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0402 Cutting & Emb. stencil Basic (rond).
Joy!crafts 6011/0304 Paper Block Wood Texture.
Joy!crafts 6011/0310 Paper Block Floral.
Joy!crafts 6020/0019 Decorative Pearls grijs.
Joy!crafts 6410/0362 Clear Stamps Grunch Dots.
Joy!crafts 6410/0410 Clear Stamps Banners.
Joy!crafts 6410/0424 Clear Stamps Pigs.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen Structuur wit.

Met de ronde Basic mal heb ik een rondje uit het Wood Texture gesneden en deze verhoogd met 3D-Kit. Uit wit linnen cardstock ook een rondje gestanst met de ronde Basic mal en in het stuk geplakt, waar ik het stuk uit het Wood Texture had gehaald. De tekst is van de Clear stamp Banners.


Verschillende maten Banners erop gemaakt en de tekst komt ook van de Clear Stamp Banners. Erg leuk de G van Gefeliciteerd, net een krulletje van een staart van een varkentje. Heel toepasselijk, vond ik zelf!!! Verder op de kaart nog wat grijze plakparels geplakt.


Nog even de 2 varkentjes van wat dichterbij, zo saampies. Ik vind de varkentjes zo schattig!!!


Ik heb de stempels ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

132 - 189 - 131 - C200.
232 - 233 - 235.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:


Ik ben benieuwd wat jullie van de varkenskaart vinden!!! Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke varkentjes!! Een hele leuke kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje Astrid...het varkentje is erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige stempels zijn dit. Je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a super card.So full of fun and cute too.Love your paper choices and design.Thanks for joining us at Crafty Sentiments.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very cute card. Love the pigs. Thank you, for joining us for the QKR Stampeded challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SO cute! Your "wood" background is perfect for the cute pigs. Thanks for entering the weekly QKR Stampede challenge. Dorothy S, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute card and the pigs are wonderful. Thanks for joining us this week at QKR Stampede. Karal DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fan(fun)tastic card, love your style and humor!
    Pirjo Dt from QKR Stampede

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappige kaart,Astrid.Leuke stempeltjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Darling little piglets, Astrid! Love the wood grain background. Thanks so much for playing along in our "Down on the Farm" challenge at QKR Stampede this week. Good luck in the draw and thanks for using a QKR image.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen