maandag 22 augustus 2016

Happy Bday.

Hallo allemaal,

Voor de nieuwe Joy!crafts Special Editie 4, heb ik weer 3 kaarten mogen maken. Dit is de eerste die ik ervan laat zien, staat op blz. 7. De eerste kaart is een easelkaart geworden. Kan lekker veel op. Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb, is van Budding Spring. Gecombineerd met het mooie Metallic donker rood en wit Cardstock Linnen Structuur. Het mooie nieuwe vierkant schuine hoek stencil heb ik in verschillende maten en verschillende soorten papier uitgestanst. Ik heb het ook op verschillende manieren op elkaar geplakt, vond dit wel een mooi effect geven aan de easelkaart.


Hier kun je heel goed het linnen zien, waar ik het plaatje op heb afgedrukt. Past goed bij het Paper Bloc Budding Spring. De vlinder komt van het nieuwe stencil Vlinder Kwartet. Deze heb ik los van elkaar geknipt en twee vlinders op elkaar vastgeplakt en op het lijfje plakparels geplakt. De grote bloem is van het mooie stencil Flower 3D, deze heb ik met een groene Brad vastgemaakt. Naast de grote bloem nog wat kleine witte Artificial Flowers geplakt. 


Ik heb een Metal Charm erop bevestigd, zodat de kaart mooi erachter kan blijven staan. Het papier met de vlinder komt ook uit het Budding Spring Paper Bloc. Deze kon ik zo mooi uit het papier halen, zodat het zo mooi in het kader viel. De tekst Happy Bday komt van de Clear Stamps Sending Messages. Verder de kaart nog versierd met wat plakparels.


Zo ziet de easelkaart eruit, als die dichtgeklapt zit.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0526 Cutting & Embossing stencil Flower 3D.
Joy!crafts 6002/0557 Cutting stencil Gerti's Vlinder Kwartet.
Joy!crafts 6002/0558 Cutting st. Gerti's Nesting vierkant schuine hoek.
Joy!crafts 6011/0314 Paper Bloc Budding Spring.
Joy!crafts 6020/0004 Decorative Pearls licht groen.
Joy!crafts 6030/0005 Brads groen.
Joy!crafts 6350/0062 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6350/0302 Metal Charm.
Joy!crafts 6410/0100 Stempellinnen.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0135 Metallic Cardstock donker rood.
Joy!crafts 8099/0104 Cardstock Linnen structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze easelkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel deze kaart! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracchtige kaart ! Gefeliciteerd met je publicatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie gecombineerde abstract/ klassieke kaart met schitterende kleuren. Heel apart maar prachtig Astrid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke easelkaart Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje hebben gemaakt. Bijzonder deze vorm van easelkaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen