zondag 7 augustus 2016

Happy Bday.

Hallo allemaal,

Met de nieuwe clear stamps Retro Cars, kun je leuke mannenkaarten maken. Ik ben eerst begonnen met middelste van de kaart te maken. D.m.v. een rondje uit papier te stansen en deze op je cardstock vast te plakken. Ben met de lichtste kleur PanPastel begonnen, daarna een steeds donkere kleur pakken. Met een Dauber wat Versamark Ink tussen het Poly Besa ATC2 gedept en daarna kun je met de juiste kleur PanPastel erover. Verder verschillende delen van clear stamps gepakt en deze verder in de cirkel verwerkt. Als je het papier met de uit gestanste cirkel er weer af haalt, zie je een mooie bewerkte cirkel in het midden. Daarna begin je aan de zijkanten van het witte cardstock met verschillende clear stamps, rondom te stempelen. Als je dit klaar hebt, spuit je het nog even in met Fix Spray, zodat het niet meer afgeeft. Daarna kun je de auto en de tekst erop stempelen.


Het bewerkte witte cardstock heb ik gemat op zwart kraft papier en daarna op bruin kraft papier. Rondom heb ik de clear stamp Doodle gestempeld. Op een stukje kraft heb ik de clear stamp Words de tekst Bday gestempeld. Daarop heb ik nog een Metal Brad bevestigd met een stukje touw van het pakket Decoration. Dit geheel opgehoogd met 3D-Kit.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0819 Poly Besa stencil ATC 2.
Joy!crafts 6200/0221 Dauber.
Joy!crafts 6300/0504 Decoration (touw).
Joy!crafts 6350/0302 Metal Charm.
Joy!crafts 6410/0024 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6410/0312 Clear Stamps Words.
Joy!crafts 6410/0342 Clear Stamps Textures.
Joy!crafts 6410/0386 Clear Stamps Retro Cars.
Joy!crafts 6410/0393 Clear Stamps Doodle.
Joy!crafts 6410/0402 Clear Stamps Grunge Basic.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 8013/0021 Cardstock wit.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0244 Kraft Paper zwart.
Distress Ink Walnut Stain.
PanPastel 012 Pearls Medium -White Coarse.
PanPastel 250.8 Diarylide Yellow Tint.
PanPastel 930.5 Bronze.
PanPastel 931.5 Copper.
Ghiant Fix Basic.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze mannenkaart vinden!!! Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige stoere mannenkaart, mooi zoals je de achtergrond hebt gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een stoere mannenkaart, leuk hoe je de achtergrond hebt gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie mannen kaart heb je gemaakt,
    en een hele leuke techniek heb je gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, stoere mannenkaart Astrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart had ik gemist Astrid wat een mooie stoere kaart.
    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen