dinsdag 16 augustus 2016

Dance to the Music.

Hallo allemaal,

Met de nieuwe Clear Stamps Dance to the Music, kun je hele mooie mannenkaarten maken. Het papier wat ik voor de kaart gebruikt heb is van het Paper Bloc Magic Lantern, Paper Bloc Tough Textures en de Paper Bloc Noor's Favourites. Past erg goed zo bij elkaar. Bovenaan de kaart heb ik het mooie Cutting stencil Dance to Music - Muzieknoten gebruikt. Pas hier natuurlijk perfect bij.


Hebben jullie de mooie nieuwe Snij stencilsets al gezien bij Joy!crafts? Ik heb nu de Chic rond Basis groot en de Cirkel Basis groot bij gebruikt. Erg leuk/mooi om dit in verschillende maten op elkaar te verwerken met verschillende soorten papier. Zo krijg je ook mooi diepte in je kaart. Onder de ronde cirkel heb ik nog een stuk smal ribbelkarton verwerkt. Deze eerst zomaar wat gescheurd en daarna beïnkt, zodat je een leuk/mooi effect eraan krijgt. Staat erg leuk als je het als randje zo onder je papier laat uitkomen. Verder boven in beide hoeken nog een Metal Charm bevestigd en aan de onderkant aan beide kanten op het gedeelte papier van de muzieknoten, nog wat Decorative Pearls zilver geplakt.


Nog even van dichtbij. Ik heb nog wat muzieknoten van de wat oudere clear stamps Dance to the Music erbij gestempeld. Het kleine labeltje heb ik gestanst met het stencil Basis Nestje - Ovaal Sierlijk. Hier heb ik ook de wat oudere Clear Stamp Dance to the Music voor gebruikt, die op dezelfde Clear Stamp sheet zitten als de muzieknoten.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0272 Cutting & Emb. st. Dance to the Music.
Joy!crafts 6002/0505 C. & Emb. st. Basis Nestje - Ovaal Sierlijk.
Joy!crafts 6002/6102 Snijstencilset Chic rond Basis groot (10st.).
Joy!crafts 6002/6104 Snijstencilset Cirkel Basis groot (10st.).
Joy!crafts 6011/0049 Paper Bloc Magic Lantern.
Joy!crafts 6011/0705 Paper Bloc Tough Textures.
Joy!crafts 6011/0710 Paper Bloc Noor's Favourites.
Joy!crafts 6020/0022 Decorative Pearls zilver.
Joy!crafts 6350/0105 Metal Charms.
Joy!crafts 6410/0068 Clear Stamps Dance to the Music.
Joy!crafts 6410/0429 Clear Stamps Dance to the Music.
Joy!crafts 6500/0201 3D-Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8089/0214 Ribbel karton smal.
Joy!crafts 8099/0261 Cardstock Linnen structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Van de week ben ik uitgekozen als één van de Highly Commendeds bij World Wide Open Design Team Challenge Blog. met deze kaart en daar heb ik dit mooie certificaat voor gekregen:


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit Astrid.
    Mooi papier en geweldige stanzen heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart ook mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi muzikaal uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Astrid en gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen