woensdag 29 juni 2016

Congrats.

Hallo allemaal,

Met het mooie lantaarntje, kun je prachtige creaties maken. Ik heb voor het lantaarntje het Paper Bloc Blue gebruikt. Ik heb de lantaarn stencil zo gelegd op het papier, dat je verschillende patronen erin ziet zitten. Geeft dan een mooi resultaat als je het vastgeplakt hebt. In het paper bloc Blue, staan ook mooie bloemen, waar ik er een aantal van uitgeknipt heb en op de creatie heb verwerkt. Achter één rondje heb ik Mica geplakt, zodat ik de bloem er mooi tegenaan kon plakken.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 1201/0055 Cutting & Emb. stencil Lin & Lene Design Set 4st.
Joy!crafts 6002/0402 Cutting & Embossing Basic Cirkel.
Joy!crafts 6002/3008 Cutting & Emb. stencil Bille's Lantaarn.
Joy!crafts 6011/0073 Paper Bloc Blue.
Joy!crafts 6200/0052 Screw Hole Punch.
Joy!crafts 6300/0223 Ribbon Organza 9mm.
Joy!crafts 6370/0060 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6500/0201 3D Kit.
Joy!crafts 6500/0215 Tackylijm.
Joy!crafts 8013/0121 Metallic Cardstock wit.
Joy!crafts 8099/0267 Cardstock Linnen structuur donker blauw.
Ditress Ink Walnut Stain.
Scrapperfloss wit.
Mica.


Uit het lantaarntje vallen de kleine rondjes uit, als je die gesneden hebt en deze heb ik weer als label verwerkt en deze op het stencil van de Basic Cirkel geplakt. Met de tekst van de clear stempel Sending Messages. Met de Screw Hole Punch heb ik een klein gaatje in het label gemaakt. Bovenaan heb ik nog een strik gemaakt met het mooie Organza lint, zodat het lantaarntje stevig vast zit.


Met het Lin & Lene Design stencil heb ik uit wit Metallic Cardstock gestanst en geëmbost en met het donker blauwe cardstock heb ik alleen geëmbost en daarnaast een paar mm ervan afgeknipt en op elkaar geplakt, zodat het geëmboste mooie door het witte heen komt als je het vast geplakt hebt. Dit heb ik aan de onderkant van het lantaarntje bevestigd, zodat het goed en stevig kan staan. In het lantaarntje heb ik nog twee blauwe rozen geplakt.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

5 opmerkingen: