woensdag 19 augustus 2015

Kerstdoosje.

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstdoosje, die ik jullie wil laten zien. Leuk voor een kleinigheidje in te doen of lekker vullen met kerstchocolaatjes. Op het doosje kun je de leuke clear stamps Christmas van vorig jaar op verwerken, die hier mooi op passen. Verder ook het Christmas Paper Bloc van vorig jaar ervoor gebruikt.


Ze blijven zo schattig om te gebruiken, de lieve kerstbeertjes.


Nog een schattige pinguin ingekleurd.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0300 Cutting & Embossing Stencil Sweet.
Joy!crafts 6002/2052 Cutting Stencil randen.
Joy!crafts 6011/0045 Christmas Paper bloc.
Joy!crafts 6300/0338 Forest Friend Collection.
Joy!crafts 6380/1003 Add-ies X-mas hulstbladeren.
Joy!crafts 6380/1004 Add-ies X-mas koekjes.
Joy!crafts 6410/0114 Clear Stamps Merry Christmas.
Joy!crafts 6410/0117 Clear Stamps Vrolijk Kerstfeest.
Joy!crafts 6410/0120 Clear Stamps Christmas.
Joy!crafts 6410/0121 Clear Stamps Christmas.
Joy!crafts 6410/0124 Clear Stamps Winter Wishes Stars.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0234 Metallic Cardstock.
Distress Ink Walnut Stain.

Hier kun je goed zien, dat ik de nieuwe stans rand erop heb verwerkt. Ik heb dit uit het Metallic Cardstock gestanst en je kan ze natuurlijk makkelijk op maat maken, zodat ze op het doosje passen. Het rondje is van de cutting & embossing stencil Sweet (van vorig jaar), deze heb ik los geknipt en er de nieuwe tekst stempel op gestempeld met een mooie Add-ies hulstblad erop verwerkt.


Het handige van dit doosje is ook, dat je er lekker veel Add-ies op kwijt kan. Verder ook nog wat tekst stempels/kerstster bovenop gebruikt. Om het doosje vast te maken heb ik het lint van Forest Friend Collection gebruikt.


Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Beren: C560 - 283.
Kerstmutsen en cadeautjes: 142 -C680.
Snavel en poten van pinguin: 111 - 115.
Sjaal, lint om cadeautjes: 266 - 278.
Zitje slee: C560 - 177 - C680.
IJzer van de slee: 232 - 177.
Pinguin: C650.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kerstcreatie vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Wat een supermooi doosje heb je gemaakt, en super geweldige kaarten allemaal, ik ga ze niet stuk voor stuk beantwoorden, want ik loop een beetje achter hahahaha. Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ik kan weer reageren gelukkig. Maar ik heb wel alles bekeken, daar moest ik wel een end voor scrollen, maar dan heb je ook wat hahaha
    groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk doosje!! Super leuk model en je hebt hem prachtig aangekleed! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Astrid.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat supermooi is dit Astrid,
    gave stempeltjes met mooi kleurwerk, leuke sluiting,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Astrid....ook je kaartjes van de afgelopen tijd zijn heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Astrid,

    Mooi cadeaudoosje. Superleuk afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid wat een prachtig kerstdoosje! De materialen zijn helemaal kerst, het beertje en de pinquin zo cute en het model van het doosje is zo mooi :) Ik krijg er echt zo'n heerlijk kerstgevoel van!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooi kerstdoosje. Prachtig die 6 hoek. Ook het papier en de aankleding. Ik krijg bijna zin in de winter...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig doosje en snoezige stempeltjes!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen