vrijdag 14 augustus 2015

Falling leaves.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie eens een herfstkaart zien. Joy!crafts heeft mooie producten van de herfst binnen gekregen en ik ben daar mee aan de slag gegaan. Zo heb ik de paper bloc's en het mooie Autumn stencil hierop gebruikt, ze zijn zo schattig de egels en de mooie kleine eikeltjes met blaadjes. Ik heb ook één egel tegengesteld gemaakt. Je snijd eerst de egel en dan leg je het papier aan de achterkant van je mal. Dan embos je hem en laat je het papier erachter zitten, zodat je het gelijk kan beïnkten. Rechts bovenin de hoek heb ik het nieuwe stencil Movie Tickets gebruikt en daarop de clear stamp (tekst en deel van een blad) van vorig jaar van de herfst erop gestempeld. Ik heb ook nog een oud stencil, Hoek 1 erop verwerkt. Verder heb nog de nieuwe Aritificial Flowers erop verwerkt en een stik lint, met herfst bladeren erin verwerkt. Het plaatje is van Syta van Gelderen.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0018 Cutting & Embossing Hoek 1.
Joy!crafts 6002/0471 Cutting & embossing Autumn stencils.
Joy!crafts 6001/0001 Clear stamps/stencil Movie Tickets.
Joy!crafts 6011/0083 Autumn Bloc.
Joy!crafts 6011/0705 Tough Textures Paper Bloc.
Joy!crafts 6300/0320 Natural Sence Collection.
Joy!crafts 6370/0062 Artificial Flowers.
Joy!crafts 6410/0098 Clear Stamps Autumn.
Joy!crafts 8089/0206 Kraf Paper.
Joy!crafts 8099/0101 Paper linnen structuur wit.
Knipvel Syta van Gelderen art.nr. 14086.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende herfstkaart Astrid! Wat zijn de egeltjes lief! Je hebt zulk mooi DP gebruikt en de mallen zo mooi verwerkt! Ook het plaatje vind ik prachtig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie herftskaart en wat een schattige egeltjes!
    Jij ook een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! prachtig! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige herfstkaart.
    Leuk met die egels
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart zeg! Leuk die egeltjes, zal je tip eens gaan proberen...
    Heb weer even genoten van al je vorige kaarten, op vakantie kan ik niet op blogger komen, dus mis ik al die mooie dingen!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige herfstkaart heb je gemaakt, mooi papier en stansjes, de egels zijn erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Astrid, love the beautiful design & details.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Atrid. met een mooi bijpassend plaatje. Leuk gedaan met de egels.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen