woensdag 1 april 2015

Wild West.

Hallo allemaal,

De mooie paper blocs die deze maand zijn binnen gekomen, zijn zo leuk om bij de western stencils en clear stamps te gebruiken. De cactussen en het bovenste stukje van Saloon heb ik van het afgesneden stuk papier, van de achtergrond gestempeld. Het paard (man op het paard), de hoefijzers, ramen en bonanza deurtjes en het gedeelte achter de saloon en het skelet, daar heb ik gebruik gemaakt van het Paper Bloc Vintage Wood. Wanted heb ik gestempeld op het Paper Bloc Western, daar heb ik ook de mooie achtergronden uit gehaald. Past zo mooi allemaal bij elkaar. Bovenin de hoeken heb ik de mooie Metal Charms gebruikt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0423 Cutting & Embossing Wild West.
Joy!crafts 6002/0425 Cutting & Embossing Wild West.
Joy!crafts 6011/0053 Paper Bloc Western.
Joy!crafts 6011/0702 Paper Bloc Vintage Wood.
Joy!crafts 6350/0311 Metal Charms.
Joy!crafts 6410/0348 Clear Stamps Wild West.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0102 Linnen Structuur wit.
Distress Ink Walnut Stain.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

12 opmerkingen:

  1. Hele stoere kaart Astrid!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, Astrid.
    Wat een leuke stoere kaart!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave western kaart Astrid, lekker stoer en mooie kleuren! Alles past zo mooi bij elkaar! Verder kon ik het bij jou ook niet laten om even terug te kijken want bij jou is het ook altijd wel genieten van mooie creaties en ik moet zeggen dat was ook wel de moeite van het kijken waard! Het ziet er allemaal zo mooi en verzorgd uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heerlijke gave western kaart en lekker stoer.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Astrid
    Ik vind je kaart super de super gaaf, wat een mooie mallen heb je gebruikt, het papier is prachtig, kortom een héle gave mannenkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere zeg! Mooie kaart Astrid,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Cowboy/ Western kaart heb je gemaakt!
    Alles past inderdaad perfect bij elkaar.
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is a great card Astrid, love all the fab details.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid, je hebt een superleuke kaart gemaakt! Mooi dat westernthema!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave western kaart is dat zeg, echt een leuke mannen
    kaart.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen