zondag 26 april 2015

Make a Splash.

Hallo allemaal,

Volgens mij weten jullie wel, dat ik helemaal weg ben van een Sketch. Bij Cheerful Sketches Challenge Blog hebben ze weer een leuke sketch en ik wilde er toch nog een kaart mee maken. Deze kaart heb ik ermee gemaakt en ik heb de sketch een kwartslag gedraaid. Ik heb mijn oude Martha Stewart pons Beach Shells weer eens tevoorschijn gehaald. Zonde eigenlijk dat je die ponsen te weinig gebruikt, ze blijven zo mooi/leuk om te gebruiken. Verder heb ik de leuke stempels en mallen van Joy!crafts gebruikt. Op de schelpen en bij de visjes heb ik de Gloss - Pen Transparent gebruikt. Het zijn zo net waterdruppels. De Perlen - Pen Eis-Weiss heb ik voor de pareltjes gebruikt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Wee Stamp - Shelley.
Martha Stewart Pons Beach Shells.
Joy!crafts 6002/0154 Cutting & Embossing Fishing Fun.
Joy!crafts 6002/0207 Labels & Tags.
Joy!crafts 6011/0307 Paper Bloc Under the Sea.
Joy!crafts 6410/0099 Clear Stamps Under the Sea.
Joy!crafts 6410/0345 Clear Stamps Seashore.
Perlen - Pen Eis-Weiss (Viva).
Gloss - gel tranparent (Viva).
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels.

Dit is de sketch/layout:


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Staart Zeemeermin: C380 - C680.
Haar en schildpad: C560 - C580 - C590 - 283.
Schildpad: 179 - 178 - 170 - 173 - 174 - 191.
Water: 233 - C380.
Steen: 232 - 233.

Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenges van:

Cards and Scrap Challengeblog. (Favoriet: kleuren met potloden en Distress Ink).

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe en morgen veel plezier met Koningsdag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

33 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje Astrid en prachtig ingekleurd.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wie schön!!! Deine Karte ist ein Traum!!!

    Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonnen Challenge.

    lg Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Boa, wat is die prachtig geworden.
    Fijn dat je weer mee hebt gedaan mt cheerful sketches. Dank je wel :)
    groetjes Geesje (dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Astrid....leuke kleurtjes ook!
    Groetjes en een fijne Zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig met de leuke schelp stansjes en visjes. Zelf werk ik ook het liefst met een schets. Eindelijk vind ik de benaming voor de pen waarmee men zo'n transparante bolletjes kan maken. Sommigen laten iets zo mooi glanzen op hun kaart, en dat lijkt mij ook zo leuk voor regendruppels enz. Ik heb alvast zo'n gloss transparant pen opgeschreven op mijn verlanglijstje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldig die stempel en de mooie zee-details!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous, Astrid! Love so much this cute mermaid beautiful colouried and the doodling background match so well with it!
    The embellishments are adorable!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is ie leuk geworden zeg! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ganz toll gemacht. Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Astrid!!
    Super lief met het mooie zeemeerminnetje....
    Fijne Koningsdag morgen en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid,
    je hebt een supermooie kaart gemaakt,
    lief afdrukje, mooie mallen gebruikt en de kleuren zijn prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Astrid ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Astrid
    Ik vind je kaart beeldschoon in deze kleuren, ook heb je weer zo mooi gekleurd, leuke mallen heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig!!! De waterdruppeltjes maken het helemaal af!
    Een gezellige koningsdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart in mooie zeetinten. Een lief afbeelding en leuk met de strand details erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi geworden, ontzettend mooie kleuren bij elkaar! Bedankt voor het meedoen bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Astrid,
    Mooie kaart mooi van kleuren leuke details mooie ingekleurd plaatje .Echt een schatje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een super kaart Astrid.
    Gezellige koningsdag vandaag

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart weer,Astrid.Een mooi bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Astrid, wat een leuk kaartje! Ik hou ook erg van sketches. Geeft je en uitgangspunt om een kaart te maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Astrid!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely card thanks for sharing with us at the Lacy Sunshine challenge. Barb

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card, I love this color combo. Thanks for joining us this week at Brown Sugar Challenges. Karal DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave kaart heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Astrid. Bedankt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Så flott kort du har lage!
    Tusen takk for du deltar hos Kort’O Mania
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtig kaart. afbeelding is ook zo mooi ingekleurd.
    Leuk om je te zien bij de challenge van Lacy Sunshine. Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Adorable! Thank you so much for entering in our bling challenge at Allsorts!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wauw wat een prachtig kaartje en weer zo mooi ingekleurd,
    hele mooi kleuren combinatie's in 1 woord TOP
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw wat een prachtig kaartje en weer zo mooi ingekleurd,
    hele mooi kleuren combinatie's in 1 woord TOP
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen