woensdag 15 april 2015

Hoping to sea you soon.

Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe lijn van Seashore al gezien? Een prachtig mooi Paper Bloc wat je mooie kan combineren met de Clear Stamps. Ik heb er de al wat oudere Fishing Fun stencil bij gebruikt. Past er mooi bij, met die kleine visjes. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/0154 Cutting & Embossing Fishing Fun.
Joy!crafts 6011/0312 Seashore Paper Bloc.
Joy!crafts 6350/0311 Metal Brads.
Joy!crafts 6410/0345 Clear Stamps Seashore.
Joy!crafts 6410/0360 Clear Stamps Seashore.
Joy!crafts 8099/0017 linnen karton zwart.
Joy!crafts 8089/0203 Kraft Paper.
Distress Ink Walnut Stain.
Touw.


Nog dezelfde kaart gemaakt, maar dan het touw wat anders erop verwerkt.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

23 opmerkingen:

  1. Stoer kaartje, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten leuk met die echte 'zeemansknopen' in het touw!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,

    Supermooie kaart geworden. Leuk met die vlakverdeling.Top.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi gemaakt ! geslaagd werkje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allebei erg leuk geworden Astrid. Gaaf die postfles in dat "water" en die tekst erbij..haha. De vakjesverdeling werkt erg leuk vind ik, kortom weer veel inspiratie opgedaan..;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig om te zien hoe iedereen met de nieuwe seashore line aan het kaarten maken is en hoe verschillend alles gemaakt wordt! Deze kaarten zijn ook weer zo prachtig bedacht en gemaakt Astrid! Leuk, de vakverdeling, de gekozen afbeeldingen het is gewoon helemaal af! En natuurlijk kon ik het ook niet laten om even terug te kijken want ik geniet altijd van jou mooie kaarten en ook dat was weer de moeite waard hoor! Prachtig om te zien!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf Astrid, een echte stoere mannenkaart. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stoere maritieme kaarten Astrid! Gaaf gedaan met de flessenpost en de vissersknopen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn je kaarten Astrid, de knopen heb je super goed gemaakt.
    ik waan me al op zee.
    Héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee hele mooie kaarten en op allebei heb je het touw heel leuk verwerkt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer hele leuke kaarten Astid

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie mannen kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this one for Manly Monday too.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten weer Astrid, Het water en de flessenpost heel leuk verzonnen en ook het touw en de knopen. H. Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A really great nautical card Astrid. Love it!

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A really great nautical card Astrid. Love it!

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn superkaarten geworden Astrid, leuk hoe je met zo'n stukje touw de kaart er toch anders uit kan laten zien.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke mannenkaarten, heel mooi.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super kaarten, Astrid!! Ontzettend leuk met de flessenpost in de golven, ha, ha, heel leuk detail.
    Net als de geknoopte touwtjes!
    Deze ga ik beslist onthouden voor als ik weer wat mannenkaarten moet maken. :-)
    (niet mijn sterkste kant )
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Astrid, deze kaart had ik gemist! Wat een mooie kaart, prachtige kleurencombinatie en wat een leuke tekst!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave kaart , Astrid!! Vind de stempels super leuk, ze liggen elke dag naar ne te lonken in de winkel, ben er alleen nog niet aan toe gekomen om ze te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen