donderdag 18 december 2014

Kerstkaarten.

Allereerst wil ik jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn easelkaart. Altijd leuk om de reacties te lezen. Vandaag laat ik jullie nog wat kerstkaarten zien, die ik nog heb gemaakt. De eerste is voor een reminder voor de Challenge van Creaine. Een kerst/winterkaart met een layout/sketch. Ik heb er de grappige digi van Bugaboo - Mouse Ornaments voor gebruikt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Bugaboo.
Spellbinders Circle. 
Spellbinders Star Circles.
Joy!crafts 6011/0017 Paper Bloc Chirstmas.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6002/0324 Postage Stamps.
Joy!crafts 6002/2030 Happy Holidays Christmas Ornaments.
Bij de bovenste kaart plakparels en de andere Hotfix Deco.
Schuurpapier en Borduurgaren.
Distress Ink Wlanut stain.
Stickles Star Dust.

Dit is de sketch/layout:


De tweede kerstkaart is met een andere sketch/layout. Ik heb daar gebruik gemaakt van de sketch/layout van Cheerful Sketches Challenge Blog.


Dit is de sketch/layout:


Ik heb de digi's ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muis: 232- 233.
Binnenkant oren: 189 - 131 - C680.
Kerstbal (rood) en kerstmuts: 193.
Kerstbal groen en gras: 172 - 174.

Met de bovenste kerstkaart wil ik meedoen met de volgende Challenges:


Met de onderste kerstkaart wil ik meedoen met de volgende Challenge:


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

25 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart en uitvoering van de sketch.
    heel mooi gedaan en alles past perfect bij elkaar.
    fijne feestdagen en groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals elke keer weer zijn je kaartjes weer prachtig, de kleuren zo mooi op elkaar afgestemd. Super!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartjes zien er prachtig, leuke LO's en weer super afgewerkt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ze zijn beiden prachtig Astrid, leuke digi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt prachtig Astrid!
    Ik vind dit papier ook geweldig!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooo Astrid, wat een dotjes van kaarten heb je gemaakt, ook de kleuren zijn zo mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart heb je gemaakt Astrid, heel mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super mooie kerstkaarten. Leuk papier heb je gebruikt, mooie kleuren en een schattige digi. Ook de sketches zijn allebei leuk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt. De sketches zijn heel herkenbaar. Dank je wel voor je bijf=drage aan het blog van Cheerful Sketches.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaartjes zijn het allebei!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kerstkaarten, die digi is lief zeg.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten en zo'n leuke digi!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie leuke kaart Astrid. Prachtige stijlvolle kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind ze allebei ontzettend leuk! Vind de kleuren ook erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij het cheerful skecthes challenge.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow een kaartje naar mijn smaak! Gezellig dat je ook meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Astrid wat een mooi kaarten heb je gemaakt
    ik zag je langs mijn blog langs bent gekomen ik ben gelijk volger geworden

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 superleuke kaarten, Astrid.Leuk hoe de kerstballen terugkomen in het plaatje.Fijn weekend.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaarten Astrid. Hele mooie kleurencombinatie.
    Gaaf dat je meedoet met de challenge bij TPS en veel succes.
    Fijne Feestdagen!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Leuk hoe je de kerstballen hebt gebruikt!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super dat je weer meedoet met cheerful sketches.
    Je kaart is, zoals altijd super mooi.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations and we wish you a Merry Christmas! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Adorable card. Thanks so much for joining us over at Emerald Faeries Challenge Blog, good luck and hope to see you again.
    ~ Denise DT ~

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card...Thanks for playing along with us at Divas by Design.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow mooi kerst kaartje mooie kleuren
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen