dinsdag 18 november 2014

Vintage.

Vandaag laat ik jullie nog een aantal creaties zien, die ik had gemaakt voor het Boekensteuntje. Ik had ze nog niet allemaal laten zien. Ik heb toen de demo gegeven met het schuurpapier. Je kunt daar je oude embosmallen ook zo goed voor gebruiken, zoals jullie hier kunnen zien. De plaatjes die ik erop heb gebruikt zijn van Gerda's Hobbyshop.

Rechts in de hoek heb ik de stencil Sanne Creative embossing stencil swirley 940.189 gebruikt en onderin de rand Sanne Creative embossing stencil swirley 940.188. Links in de hoek heb ik de oude Joy!crafts cutting & embossing 6002/0026 en de Joy!crafts Autumn 6002/0333 gebruikt.


Hier zie je een cadeau envelop en de flap is een hele oude mal van Cards Unlimited Creative Circles 4.048.622. De bloem is van Joy!crafts Floral Flourishes 6002/0158 en deze is ook erg leuk met het schuurpapier.


Bij deze kaart heb ik de Sanne Creative Swirley stencil 940.190 gebruikt. Ik heb deze eerst geëmbosd  en dan geschuurd, daarna verlegd en weer geëmbosd en geschuurd en toen nog een keer verlegd, geëmbosd en weer geschuurd. Dan heb je dit mooie eindresultaat.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Astrid. Leuk dat opgeschuurde papier, geeft een heel gaaf effect.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten en creaties.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! En leuke inspiratie weer.
    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn 3 prachtige creaties Astrid. en wat leuk met dat embossen en dan met schuurpapier werken.
    Geeft een pracht effect. De cadeau envelop heeft wel mijn voorkeur vandaag. erg leuk met dat gouden randje
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn alle 3 prachtig Astrid. Geeft een heel mooi effect dat opgeschuurde papier.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwwww allemaal mooiiiiii Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige serie Astrid,
    hele mooie kleuren, ik vind de mannen-envelop helemaal super!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaarten en creatie Astrid, mooi papier en bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg, vind je mannenkaart zooo leuk!!
    Las je reactie op Kira de koe, heb geen idee of ik haar nog dit jaar in de boom kan hangen hoor, maar ik vond haar zo lief dat ik het toch niet kon weerstaan om haar mee te nemen op de Kreadoe.
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! En wat een leuk idee! En prachtige kaarten!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaarten en hele mooie warme kleuren.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kaarten Astrid.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaarten weer, een 10 en een griffel.
    Groetjes marjo

    BeantwoordenVerwijderen