maandag 3 november 2014

Step Block Card.

Vandaag laat ik jullie een Step Block Card zien. Is erg leuk om te maken. Je kan het natuurlijk met verschillende thema's gebruiken. Ik heb dit keer voor de kerst creatie gekozen. Hieronder op de foto zie je de maten in Inches. Je snijdt het wit papier op 4,5 inch x 12 inch. Op de foto zie je welke maten je moet rillen en welke gedeeltes je in moet knippen en weg moet knippen. Je snijdt ook nog een stuk wit karton van 11,5 cm x 3 cm. Deze gebruik je om het geheel aan elkaar te verbinden aan de onderkant (binnenkant, zoals je bij de 3e foto kan zien). 


De vierkantjes van het kraft papier zijn 3,5 cm x 3,5 cm en de vierkantjes van het paper bloc zijn 3,1 cm x 3,1 cm. Alle vierkantjes heb ik eerst nog beïnkt met Distress Ink, voordat ik het opgeplakt heb. De sneeuwpoppen en de beertjes uit het papier Paper Christmas Bloc geknipt en erop geplakt.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6002/2041 Cutting & Embossing Christmas.
Joy!crafts 6011/0045 Paper Christmas Bloc.
Joy!crafts 6020/0001 Decorative Pearls.
Joy!crafts 6410/0317 Clear Stamps Sending Messages.
Joy!crafts 8089/0206 Kraft Paper.
Distress Ink Walnut Stain.


Even vanaf de bovenkant gezien. Daar zie je dat ik de kerstroos (2x) uit de nieuwe mal 6002/2041 Cutting & Embossing Christmas heb gestanst en deze eruit heb geknipt. De leuke teksten van de Clear Stamps Sending Messages erop gestempeld. Als laatste nog wat plak pareltjes erop geplakt.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

20 opmerkingen:

  1. Wat leuk!
    Dit model nog niet eerder gezien, super gedaan!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief met al die schattige kerstfiguurtjes!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk ga het vast en zeker een keer doen.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje en leuk model. Ga ik onthouden hoor.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je leuk gemaakt, leuk modelletje!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is tie superrrrr gaaffffffff Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Astrid
    Een heel leuk model.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eeenig, nog nooit eerder gezien!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ,super leuk model kaart Astrid!!
    Bedankt voor de uitleg en foto's, wie weet ga ik er ook nog eens mee aan de slag ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mooie kaart en bedankt voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf Astrid en dank je wel voor de uitleg. Komt op mijn lijstje hihi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk astrid ga ik vast ook nog een keer maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Astrid, super gaaf!!!
    Echt leuk gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, geweldige uitleg ook, groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaaaf zeg zo'n model kaartje, ik vind ,m heel erg leuk.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is erg mooi. Leuk model ook.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow these stepping blocks are so fun and also a great gift idea.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een schattige creatie, ga hem proberen te liften, alleen ff de inches omrekenen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen