zondag 9 november 2014

Let it snow.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de nieuwe stansen van Joy!crafts. De border en de hulstkrans zijn zo leuk om te gebruiken voor een kerstkaart. Ik heb de hulstkrans voor een gedeelte gebruikt en om de hoek van het plaatje laten vallen. Op de hoek van de hulstkrans heb ik Add-ies hulstbladeren geplakt. Verder de mooie stempels van Clear Stamps Sending Messages en de stans van Postage Stamps. De afdruk is een stempel van Crafter's Companion Bebunni Christmas-Figgy Pudd. Ik vind het zo'n schatje, zo in die oliebol. Verder heb ik nog Frantage Shabby White embossing enamel erop gestrooid en met de heat tool warm gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Crafter's Companion Bebunni Christmas-Figgy Pudd.
Joy!crafts 6002/0317 Clear stamps Sending Messages.
Joy!crafts 6002/0324 Postage Stamps.
Joy!crafts 6011/0025 Happy Hollidays Paper Bloc.
Joy!crafts 6011/0026 Happy Hollidays Paper Bloc.
Joy!crafts 6002/2040 Cutting & Embossing Christmas.
Joy!crafts 6002/2041  Cutting & Embossing Christmas.
Joy!crafts 6380/1003 Add-ies Hulstbladeren.
Frantage Shabby White Embossing Enamel.
Distress Ink Walnut Stain.
Plakparels.

Ik heb de stempel dit keer ingekleurd met Spectrum Noir potloden:

Konijn: 112 - 117 - 118.
Neusje en besjes: 025 - 028.
Binnenkant oren: 009 - 118.
Hulstbladeren: 016 - 044 - 059.
Oliebol: 088 - 094 - 102.
Glazuur op de oliebol: 016.
Krentjes in de oliebol (zwart): 120.
Krentjes in de oliebol (rood): 025 - 117 - 120.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

17 opmerkingen:

  1. Such a cute image. Loving the Christmas design.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Astrid, mooi zijn die mallen en je stempel is superleuk.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Astrid!! Mooie nieuwe stansjes ook en ja nu weet ik het weer, naar die addies had ik willen kijken in Utrecht....totaaaal vergeten bij zo veel aanbod!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww ook superrrrrr Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan ....het lijkt wel een paaskersthaas.....heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd zeg, echt gaaf afdrukje, mooi kaartje geworden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,

    Prachtige kerstkaart. Mooie mallen gebruikt. En wat een leuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart met een schattige afbeelding die je mooi hebt gekleurd. Je hebt ook leuke mallen gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Astrid,
    wat een prachtige stempel, zo mooi ingekleurd, de nieuwe mallen zijn prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat schattig! Heb ook nog even bij deze schattige stempels gekeken op de beurs maar toch niet mee genomen. Mooie mallen!
    Een fijne avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my gosh this card is adorable beautiful colouring too :)
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card Astrid, love the sweet image and beautiful details.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kerstkaartje , en ook weer heel mooi gekleurd. Mooie kleuren ook.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! What a wonderful Creation and I love that Image :-) sooo cute!
    Best Wishes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen