maandag 24 november 2014

Ho, Ho, Ho!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met één van de nieuwe kerst stanssetjes, die Joy!crafts in het assortiment heeft. Ik heb het Kraft papier gesneden op 25,5 cm x 21 cm. Gerild op 6 cm en 12 cm. De maten van het wit karton, 2x 5,5 cm x 20,5 cm en 13 cm x 20,5 cm. Dan even goed kijken hoe je het Design papier gaat plakken, zodat je het mooi tegen elkaar kan plakken en je de overloop van het papier mooi hebt. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts 6012/0508 Kerst Stansset- On Dansher, On Dancer.
Joy!crafts 8089/0203 Kraft Paper.
Joy!crafts 8099/0001 Linnen karton wit.
Distress Ink Walnut Stain.
Plaksteentjes.


Voordat je alles opplakt, heb ik alles nog beïnkt. Nog wat plaksteentjes op de sneeuwsterren plakken en je kaart is klaar. Altijd makkelijk, voor als je een wat snellere kaart wilt hebben.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

20 opmerkingen:

  1. superrrrrr mooi kaartje Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie plaatjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid,

    Mooie kaart geworden. Leuk die stanssetjes voor een " snelle" kerstkaart.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige kerstkaart heb je gemaakt.
    lijken mij hele leuke stansje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Astrid,
    Wat een schitterende kerstkaart! Echt heel mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi warm kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Astrid! En leuk gedaan met de rillijnen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Astrid en heerlijk winters sfeertje.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! Prachtig papier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Astrid,
    mooi papier en de plaatjes zijn er leuk bij,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card Astrid, love the design and beautiful image.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk modelletje !
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er prachtig uit.
    Mijn complimenten.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie plaatjes zeg, ik vind het een heel mooi geheel zo
    het papier vind ik ook mooi erbij.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen