zaterdag 29 november 2014

Christmas.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag wil ik jullie nog een opgepimpt toffifee doosje laten zien, die ik een poos geleden had gemaakt voor een demo van 't Boekensteuntje. Ik heb daar weer het prachtige schuurpapier voor gebruikt en een hele oude embosmal, waar ik het kant door heb gehaald. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Schuurpapier 't Boekensteuntje.
Knipvel Carina K Vintage Angels KP0015.
Joy!crafts 6011/0306 Winter Wishes Bloc.
Joy!crafts 6002/0026 Cutting & Embossing.
Mal Cards Unlimited Circle of Life 4.610.704.
Marianne Design Collectables COL1363.
Martha Stewart Klei + kleimal.
Rozen en tak met witte besjes.
Kant, touw en bloemen.
Splitpen en plakparels.


Met mijn creatie wil ik meedoen met de volgende Challenges:


Even heel iets anders......Vol trots wil ik een link laten zien, waarop mijn dochter vorige week zaterdag de intocht van Sinterklaas heeft gepresenteerd in Ridderkerk:


Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

38 opmerkingen:

  1. Heel mooi in deze kleurtjes!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit Astrid. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is al snel voor vandaag, maar wat een prachtige kaart.
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij wlvc.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig doosje.
    en wat een leuk filmpje daar mag je best trots op je dochter zijn.Ze doet het prima.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!
    En wat leuk het filmpje van je dochter bij de intocht van de sint. knap hoor!
    En natuurlijk ben je dan trots!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag zeker trots zijn op je dochter, een lieve meid! En je kaart is ook leuk, toch best weer leuk die oude mallen he? liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,

    Mooi doosje. Leuk zo dat lint.
    De intocht in Ridderkerk verliep beter dan in Gouda :).

    Fijn weekend en groetjes,
    Sylvia.





    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig toffeedoosje.Heel mooi opgepimpt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gepimpt Astrid en zo mooi dat kant door de mal!
    Een mooi vintage randje langs de afbeelding, gave creatie!
    Gezellig dat je mee doet met de challenge van Scr@p-Cards met je prachtige engeltjes! Ik kan de link niet openen vanwege aftakelende laptop, maar daar wordt aan gewerkt!
    Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid Wat prachtig deze kaart en wat een lief engeltje. De kaart heel mooi gemaakt in deze kleuren. TOP. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig toffee doosje ,met mooi kant en plaatje.
    Dank je wel voor het mee doen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid,
    wat heb je het doosje mooi aangekleed,leuk de -oude- mal, het mooie kant en het schattige plaatje..
    Liefs Ans
    p.s waar verkopen ze deze knipvellen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Astrid,
      bedankt voor je antwoord, heb in hun webwinkel gekeken, daar kan ik ze niet vinden, dus misschien maar even mailen..
      Liefs Ans
      p.s. leuk filmpje van je dochter !

      Verwijderen
  13. Wat een schitterend doosje zeg! Echt leuk!
    En wat een leuk filmpje van je dochter! Daar mag je terecht trots op zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart! Geweldig die vintage stijl.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Astrid,
    Via blog van Trijntje kom ik op jou blog, wat een mooie kaarten maak je zeg, en de vintage stijl spreekt mij wel aan.
    Je hebt er een volger bij hoor, kom je ook een keer bij mij kijken??

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief is dit geworden.....schattig!!! Heel fijn dat je nog een creatie instuurt bij onze challenge van WLVC....we zien je natuurlijk ook bij de volgende challenge graag weer terug.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat een prachtig doosje geworden Astrid. Die zou ik nog héél lang bewaren....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterend doosje is het geworden.
    Leuk hoe je dochter dit presenteert, zeker iets om trots op te zijn.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely beautiful...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Astrid,
    wauww heel mooi gemaakt dat moet fijn zijn om te ontvangen
    je mag zeker trots zijn op je dochter heel fijn dat ze dit mocht presenteren
    ook dank dat je meedoet bij scr@p-cards
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Astrid. Precies in "mijn" kleurtjes. Leuk dat je nogeens meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Astrid,

    Ik heb het even voor je nagevraagd, je mag met 1 kaart meedoen aan de challenge bij KIC.
    Succes!!!

    Creatieve groetjes, Gaby (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke mal hoor. Past heel goed bij deze kaart.
    Leuk dat je mee speelt bij KIC.

    Groetjes Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat doet je dochter dat leuk, terecht dat je trots bent Astrid (jullie lijken wel zusjes of staat er een oude foto op je blog???) en wat enig om al die koppies van die kindjes te zien, zo'n leuke tijd!! Je gepimpte doosje is een plaatje!! Ik zag in mijn mailbox 3 reacties van je op mijn blog maar toen ik ging kijken waren er 0, rarraaaaaaaaaaaaa?????????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige creatie. gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Astrid!!
    Leuk filmpje van je dochter!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze toffifeedoosjes blijven zo leuk om te pimpen hè.
    Je hebt er een prachtig kerstgeschenk van gemaakt. En je mag terecht trots zijn op je dochter.. wat ontzettend leuk!!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC en Scr@p-Cards.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben ik nog ff...

    Dank voor je reactie op mijn blog. Had het idd nagevraagd en het zou ook nog bespreekbaar worden in het team. Had ook gevraagd of dit op de site vermeld kon worden. Zie het nu idd staan, mooi dat het 2 kaartjes zijn geworden, nog meer kans dus...:-)
    Succes zou ik zeggen.

    Creatieve groetjes, Gaby (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kadodoos heb je er van gemaakt Astrid. Leuk ook die oude mal waar je het kant doorheen gevlochten hebt. Leuk dat je er mee meedoet bij WLVC.
    Het filmpje van je dochter is superleuk, geen wonder dat je trots bent.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart Astrid en wat gaaf dat je dochter zo iets leuks mocht presenteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat gaaaaf van Sylvana, ze heeft het heel knap gedaan, echt super.
    En je toffifee doosje vind ik ook super gaaf, mooie mal waar dat kant doorheen kan.
    groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. A beautiful card! Congrats on your win!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi Astrid,
    Oh this is beautiful; love how you added lace to the wheel. Stunning image and design. Thanks for sharing with us at LLC and Happy Holidays!

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen