dinsdag 13 mei 2014

Merci doosjes.

Vandaag laat ik jullie kleine Merci doosjes zien. Er kunnen er, als het papier niet te dik is, 6 in. Ik heb het nieuwe spiegel ribbelkarton van Joy!crafts erbij gebruikt. Willen jullie zien wat de andere DT dames ermee gemaakt hebben, kijk dan hier.


Bij deze Merci doosjes heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Clear Stamp Silhouette Swirls 6410/0075.
Joy!crafts Noor!Design Floral Flourishes 6002/0158.
Joy!crafts spiegel ribbelkarton 8089/0223.
Joy!crafts cutting & embossing 6002/0022.
Spangled Ink Pad 6410/1003.
Plakparels en touw.


Zowel de buiten en binnenkant van het Merci doosje heb ik bestempeld met de Silhouette Swirls. Het patroon van het Merci doosje kan je hier vinden.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

19 opmerkingen:

  1. Prachtige doosjes Astrid, wat een leuk idee.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel, erg mooi gemaakt!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Astrid, al bij het zien van de 1e foto, dacht ik, oooh ik moet even vragen naar het patroontje. Maar je hebt hem geplaatst. Dank je wel daarvoor. Je doosjes zijn schitterend geworden. Leuk hè, om gewoon je dessinpapier met stempels te maken.
    Lieve groetjes, Monique
    (Crealoetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige doosjes en wat mooi dat je alles bestempeld hebt. Echt super. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke doosjes Astrid!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend gave doosjes. Heel mooi hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk. Ook je kaart hier onder is prachtig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww wat een mooie doosjes Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke doosjes, ben daar gek op! En altijd gemakkelijk om iets leuks te hebben om weg tegen!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super wat heb je dat leuk gedaan echt gaaf met dat ribbelglans karton.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo prachtig gemaakt Astrid.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid,
    wat een leuke doosjes zij het. Ik heb ze nog nooit eerder gezien en vind ze echt gaaf.
    Veel leuker weggeven dan een gewoon doosje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve doosjes en bedankt voor de link.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie doosjes!
    Een zonnige dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke merci doosjes, deze had ik nog niet eerder gezien, mooi papier ook,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schattig doosje zo!!

    Groetjes Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hé wat leuk, kom ik zomaar mijn doosjes tegen, leuk dat je ook de link geplaatst hebt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen