zaterdag 22 maart 2014

Snoesjes.

Vandaag laat ik jullie nog een kaart zien, die ik ook had gemaakt voor de demo van zaterdag 1 Maart. Ik heb daar het knipvel van de snoesjes voor gebruikt. Ze zijn samen romantisch van het ijs aan het smullen!!! Natuurlijk ook de prachtige mal van Marianne Design  Creatables LR0300. Van de week laat ik nog de 2 laatste kaarten van die demo zien. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Creatables LR0300.
Marianne Design Craftables CR1248, CR1249 en de CR1251.
Marianne Design knipvel Snoesjes 3DHM0060.
Marianne Design Romatic Hearts CA3108.
Marianne Pretty Papers Bloc PK9102.
Splitpen, plakparels, lint en roosjes.
Distress Ink Walnut Stain.

Vorige week had ik de Challenge van Marianne Design Divas gewonnen en toen mocht ik bij Bunny Zoe's Crafts wat uitzoeken. Deze twee dingen heb ik uitgekozen en heb ze van de week al binnen gekregen. Ik ben er erg blij mee.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende Challenges:

Kaartjes-Inspiratie-Challenges-Blog (bloemen-parels-swirls).

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve Groetjes, Astrid.

34 opmerkingen:

  1. Schattige kaart Astrid!!

    Groeten Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    Wat een super leuke kaart is dit geworden zeg. De snoesjes plaatjes zijn zo snoezig en zo leuk om op je kaartjes te gebruiken. Leuk zijn je bloemetjes. Veel plezier met je prijs mooie spulletjes heb je uitgekozen. Fijn weekend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid, wat een prachtige kaart. Zo leuk die snoezige kaarten. Leuke mallen combi Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, wat heb je een leuke dingen uitgezocht!!
    Je kaart is inderdaad heerlijk romantisch, tja, wie wil dat nou niet? zucht, een beetje romantiek kleurt het leven mooi roze en jouw kaart ook! Erg leuk!

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje van een kaart. Leuk hoe je die grote mal van MD verwerkt heb, echt een lief randje zo.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig en prachtig kaartje Astrid, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,
    ik was pas geleden op het blog van Don en Daisy en darw erd geschreven dat je wel wat in kon sturen maar dat je goed moest kijken of het gen snoesjes waren. Als ik jouw kart zie denk ik: ja, het verschil is ook niet te zien, zo wat! Ik zou zweren dat dit Don en Daisy zijn ipv snoesjes...
    Je kaart is heel erg leuk. De afbeelding is ook zo schattig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart ,romantisch!!! Heb ook weer "gesmuld" van je andere kaarten!!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is zeker een schattig kaartje, zeker in het echt, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje.
    En wat een mooie prijs.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een heel romantisch kaartje Astrid en je prijs is ook leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk stlltje Astrid,prachtig kaartje!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Astrid,
    een snoezig kaartje, erg leuk en lief.
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je prijs!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is such an adorable card! The image is so sweet and I love the gorgeous dies and papers you designed with. Thank you for sharing your lovely work with us at 7 Kids College Fund!
    Hugs and blessings,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Astrid,

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Astrid, wat leuk dat je gewonnen hebt. Ik vind de snoesjes kaart erg lief; hij zou het ook als huwelijkskaart goed doen. Zolang je alles kunt delen moet het goed gaan toch? (LOL). Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een dot van een kaart Astrid!!! Geweldig leuke stempel en de kaart weer schitterend afgewerkt. Toppie.
    Gezellig dat je meedoet aan de eten en drinken challenge bij CCC en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat met je prijs... en deze kaart is zo schattig en chique!
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje Astrid, heel mooi!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je prijzen je kaart prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Astrid,
    Wat heb je een prachtige prijs gewonnen, leuke mal is dat..Je kaartje is een schatje, lief plaatje en mooie kleurtjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Astrid
    Wat een prachtige kaartjes zie ik hier op je blog, echt genieten. Het duurde bij mij wat langer voor dat ik hier langs kwam, superleuk dat we je op de beurs bij Anja even gesproken hebben.
    Nu wil ik graag volger worden maar het lukt mij al twee weken niet meer om ergens volger te worden, blogger doet erg vervelend, maar ik blijf gewoon proberen hoor.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel erg leuk kaartje

    groetjes grƩ

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart en gefeliciteerd met je prijs, wat een schattig poezen stempeltje heb je uit gezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous die cuts with this very sweet image. Beautifully made, Thank you for joining us at http://www.7kidscollegefund.com13401. Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful card and I love your coloring and the pretty diecuts. Thank you for joining our challenge ahttp://7kidschallengeblog.blogspot.com/t

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Asrid!

    Wat een leuk kaartje!
    De kleuren zijn ook erg mooi!
    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen