donderdag 27 maart 2014

Fashion Girl.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, die ik aanstaande zaterdag 29 maart bij me zal hebben voor de demo bij ' Hobby Schuurke. Ik zit daar van 13.00 uur t/m 16.00 uur te demonstreren met de Joy!crafts producten. Heb je zin en tijd, kom gezellig langs. 


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts cutting & embossing 6002/0025 en 6002/0087.
Joy!crafts Fashion Girls 6410/0028, 6410/0065 en de 6410/0088.
Joy!crafts Noor!Design Vintage Flourishes 6003/0037.
Joy!crafts plakparels wit 6020/0001.
Panpastels 470.5 Violet.
Papastels 470.8 Violet Tint.
Panpastels 470.3 Violet Shade.
Panpastels 430.5 Magenta.
Panpastels 4
Kant.

Weer bedankt voor het langskomen op het blog en graag tot de volgende keer en misschien tot zaterdag!

Lieve Groetjes, Astrid.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid. Wat een leuke mode kaart. Leuke kleuren. Mooi afgewerkt met de details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit Astrid, mooie materialen en kleuren heb je gebruikt! Succes zaterdag, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte meiden kaart Astrid. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtig Astrid, Super geslaagd, vind de kleuren prachtig, echt mijn kleuren ook, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje. Succes met je demo.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Astrid, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stempelkaart, in prachtige kleuren, heel mooi gemaakt. Een dikke10 !!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor je demo zaterdag.
    Veel plezier.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd......die fashiongirls zijn ook heel gaaf. Mooie kaart heb je ermee gemaakt. Veel plezier bij het Hobby Schuurke, groetjes van plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, SCHITTEREND!, leuk zijn de fashiongirls.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Astrid, leuke kleuren heb je gebruikt, ik probeer nog even te komen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid,
    Prachtige, moderne kaart..ik vind de stempels en de kleurtjes super,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow! Wat is dit een leuke en hippe kaart geworden zeg!!!
    Heb deze stempels ook en krijg meteen zin om er mee aan de gang te gaan!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke mooie Creaties Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje is dit!
    Heel erg leuk gedaan. De kleuren en de achtergrond!!
    Super.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen