vrijdag 7 maart 2014

Bakkersschort.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien, waar ik de nieuwe mal van Joy!crafts elektrische mengkom 6002/0309 op heb gebruikt. Zelf heb ik een bakkersschort getekend en deze uitgeknipt. Ik heb het mooi papier van het Paper Bakery Bloc 6011/0033 voor het schort gebruikt en ook voor de achtergrond op de kaart. Als hengsels aan het schort heb ik de Joy!crafts decoration 6300/0504 gemaakt. Vond dit ook weleens leuk om dit te gebruiken i.p.v. lint. Verder heb ik nog een taarten onderzetter erachter geplakt en het schort versierd met bloemen en bestek. Ik heb nog een recept in het keukenschort geschoven met een paar stempels van de Bakery clear stamps 6410/0084 en de 6410/0087 erop. Alles heb ik beïnkt met Distress Ink Vintage Photo.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Paper Bakery Bloc 6011/0033.
Joy!crafts cutting & emb. stencil elektrische mengkom 6002/0309.
Joy!crafts cutting & emb. stencil brood, croissant, stokbrood 6002/0310.
Joy!crafts cutting & emb. stencil klopper, spuitzak, deegroller 6002/0307.
Joy!crafts Bakery clear stamps 6410/0084 en de 6410/0087.
Joy!crafts decoration 6300/0504.
Bestek (splitpennen) en bloemen.
Distress Ink Vintage Photo.
Taart onderzetter.

Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Astrid.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, krijg zin in koken als ik dit zie. Mooi hoor! Kraft en blauw blijft een mooie combi.
    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtig geheel geworden zo, leuk dat er ook een receptkaartje in het schortzakje zit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!!
    Een zonnig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk en lieve kaart ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Astrid,
    Superleuke kaart, mooi je schort, een leuk geheel, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt zeg, en wat staat er voor vandaag op het recept haha?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk
    klaar om te bakken

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig geheel zo bij elkaar. leuk gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk en origineel Astrid! zo kun je zelf de leukste dingen tekenen.......groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi geheel Astrid, heel leuk!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Astrid, wat is dit een leuk samengestelde kaart! Het achtergrond papier is ook enig! Een prachtig geheel!
    Groetjes en een fijn weekend,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Astrid, wow! this is so gorgeous hun, love the design all the scrummy details.

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen