zaterdag 30 november 2013

Sint & Piet.

Binnenkort natuurlijk al weer 5 December en dan kun je met deze leuke Joy!crafts clear stamps Sinterklaas 6410/0083, prachtige creaties maken. Op het blog van Joy!crafts, zijn er leuke voorbeelden van te zien. Dit is mijn creatie geworden. Hoop dat jullie een beetje kunnen zien hoe het in elkaar zit, want het is lastig te fotograferen. Volgens mij is het aardig gelukt. Hihihi.


Onder de mooie mal van Joy!crafts Bille's Circle 6002/0289 heb ik een tag erachter verwerkt en er pepernoten op gestempeld en met Distress Ink ingekleurd. Sinterklaas en Piet heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Op de bril heb ik Glossy Accent gedaan.


Zo ziet de creatie eruit als je hem openklapt en ik heb er een klein zakje pepernoten in gestopt. Zo zie je ook dat ik inpakpapier van Sint en Piet erop heb verwerkt.


Dit is het zijaanzicht van mijn creatie.


Bij deze creatie heb ik de volgende materialen gebruikt:

Joy!crafts Bille's Circle 6002/0289.
Joy!crafts Clear Stamps sinterklaas 6410/0083.
Joy!crafts kraft paper 8089/0203.
Joy!crafts Paper wit linnen 8099/0001.
Touw, inpakpapier, Glossy Accent, plastic zakje en pepernoten.
Distress Ink Vintage Photo.

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende Challenges:



Ik hoop dat jullie een beetje een indruk hebben gekregen hoe de creatie in elkaar zit!? Hoop ook dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie. Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Verder wens ik iedereen die het gaat vieren, een fijne Sinterklaasavond.

Lieve Groetjes, Astrid.

23 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een leuke creatie..heel leuk patroontje!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat ziet er leuk uit, mooi gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er super uit...het patroontje is ook zo leuk. Het staat er duidelijk op. Kleine tip....www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl heeft een challenge lopen met het thema kadootjes.....past deze heel goed bij ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke en originele kaart geworden! Toppertje hoor.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt heel leuk zeg, echt heel leuk bedacht zo,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi astrid, wat een super leuke sint en piet verrassing!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk bedacht Astrid!!! Wat schattige stempels van Sint en Piet...
    Leuke surprise voor in de schoen....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmm... lekker.. zo de pepernoten verwerken op je creatie!
    Leuk hoor!

    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model, ziet er heel erg gezellig uit !
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh weer helemaal leuk Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig heel erg mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende creatie Astrid. Heel mooi gemaakt, top.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gemaakt met dit thema.
    Bedankt voor je inzending bij Het Freubelhonk.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk Astrid.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi Astrid!!! Leuk gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anita,
    Wat een leuke 5 december creatie leuk bedacht om cadeaupapier te gebruiken. Bedankt voor het meedoen bij Het Freubelhonk.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk zo als je dit weer hebt gemaakt! knap hoor!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Astrid,
    Wat een mooie en leuke kaart en het zakje pepernoten als verrassing is helemaal top!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Astrid, schattig, vrolijk, leuk en lekker, wat meer kan ik er van zeggen? Echt supergave cadeaukaart! Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Astrid,
    wat een leuke SInterklaas creatie heb je gemaakt! Hel mooi modelletje. En de pepernoten zijn een lekkere verrassing!
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge van Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen