maandag 4 november 2013

Vriendschap - LOTV Peekaboo!

Hallo allemaal,

Vandaag is weer de nieuwe Challenge van start gegaan, bij Miekelotte is Challenging You. Het thema is deze keer VRIENDSCHAP.
Vandaag laat ik jullie en kaart zien met de nieuwe Open Up stencil 6002/0263. Ik heb de prachtige papier packs erbij gebruikt. De bloemenprint is de 6011/0205 en kleine stukjes aan de boven en onderkant is de 6011/0201. Ik heb daar aan de boven en onderkant de mooie mal van Lin & Lene 1201/0006 voor gebruikt. Met passen en meten, komt het mooi uit. Voordat ik alles heb opgeplakt, heb ik alles met Distress Ink Vintage Photo beïnkt.


Het stempel afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden. Ik heb hier de mooie mal van Lin & Lene 1201/0052 bij gebruikt.

De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden:

Hond: C560 - C590 - 283 - 177.
Poes: 272 - 232 - 234 - 199.
Hart: 152 - 192 - C680.
Wangen hond: 191.


Voordat je de tekst erin stempelt, moet je goed even kijken waar dat de stempel moet komen, zodat het mooi in het midden komt. Zelf vind ik het het makkelijkst als je dit doet, voordat je heel de kaart in elkaar gaat zetten. Verder heb ik de kaart versierd met de mooie takjes mal van Bille's Flourishes 6002/0263 en nog wat bloemen/rozen en plakparels erop verwerkt.


 Dit zijn de producten die ik heb gebruikt voor de kaart:

Stempel LOTV - Peekaboo! en LOTV tekst.
Joy!crafts Lin & Lene 1201/0006 en de 1201/0052.
Joy!crafts Open Up Stencil 6003/2012.
Joy!crafts Bille's Flourishes 6002/0263.
Joy!crafts paper pack 6011/0201 en de 6011/0205.
Joy!crafts Clear Stamps 6410/00010.
Distress Ink Vintage Photo.
Plaksteentjes en bloemen.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende Challenges:


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de kaart. Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!

Lieve Groetjes, Astrid.

35 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,
    Je kaartje ziet er prachtig uit, wat een schattige digi heb je gebruikt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie kaart weer.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Astrid!! Mooie kleuren en prachtig geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje, Astrid.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart. Zoveel te zien ook!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterende kaart.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een mooie weer, leuke digi en leuke details weer,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je die schitterend gemaakt, echt super ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very beautiful card Astrid!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Hope to see you again:)
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig Astrid, wat een gaaf kaartje is dit weer om te zien! Leuk zo met de pop-up mallen te werken! Een bijzonder mooi geheel. Ook bij jou heb ik weer allerlei schitterende creaties gemist zag ik. Het valt niet mee om alles bij te houden op dit moment maar ik vind het allemaal het bekijken meer dan waard! Je maakt schitterende kaarten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is weer super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is weer schitterend geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt!

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, wat prachtig, schattig is de stempel, mooie details en heel mooi papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtige en lieve kaart Astrid.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kaartje Astrid.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woww Astrid, schitterend mooie kaart, TOPPIE, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaart Astrid, ik vind hem prachtig.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart Astrid en zo leuk met dat frame.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Astrid,
    dit is weer een plaatje! Echt schattig dat afdrukje! Mooi model ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. schitterende kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Astrid, wat mooi ... echt heel leuk met die mallen en de stempel. Ik wou dat mijn kat en honden zulke dikke vrienden waren ..... Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beeldschoon is je kaart en prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is echt gewelsig, zo schattig.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattige kaart...dat afdrukje LIEFFFF
    Gr Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WOWWWWWWWW Astrid ik vind hem geweldig
    en wat een mooie rand ook
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ohhhhh but this is amazing Astrid!!!
    The most beautiful card. Love all the dies and of course the sweet image, perfectly coloured.
    Gorgeous ♥

    Big hugs
    Elaine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat schattig!! Bedenk me ineens dat ik de verjaardags stempel van deze twee heb en er nog niks mee heb gedaan.
    Vind die hartjes rand zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat weer een super mooie kaart, schitterende details, bedankt voor het meedoen bij Hobby home en veel succes!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen