dinsdag 15 oktober 2013

Workshopkaart + Joy!crafts DT Call kaarten.

Zoals beloofd, de kaart waar ik vorige week bij de ontmoeting met het Joy!crafts DT aan begonnen was en thuis verder heb afgemaakt. De workshop werd gegeven door Ineke en Anke. Dit is mijn kaartje geworden. Het model van de kaart zie je al een paar keer op het blog van Ineke voorbij komen. Leuk model is het. Heb het thuis nog even beïnkt met Distress Ink Walnut Stain en verder nog wat plakparels en plakhartjes erop gedaan. Ik heb de achterkant ook nog met het mooie papier beplakt, maar ben het vergeten te fotograferen. Sorryyyy!!! De Die-Cut Glaze Paper pad (het oplegvel met vlinders), heb ik met Chalk ingekleurd en natuurlijk het mooie papier van het papierblok 6011-0201 heb ik erbij gebruikt. De mal van de vlinders is de Fantasy Butterflies 6002/0245 en de bloemen is de flower for friends 6002/1106.


Hieronder de drie kaarten die ik heb opgestuurd voor de Joy!crafts DT Call:







Ik heb ze al eens een keer eerder op mijn blog geplaatst. Voor sommige van jullie zullen het wel bekende kaarten zijn!! Maar ik vond het toch wel leuk om ze nu alle drie nog één keer te plaatsen, dat jullie kunnen zien welke ik voor de DT Call had ingestuurd. Verder wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve felicitaties die ik heb ontvangen op mijn DT-lidmaatschap bij Joy!crafts.

Lieve Groetjes, Astrid.

31 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Astrid! Lijkt me erg gezellig zo'n DT dag!
    Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor de DT-call! Stuk voor stuk plaatjes.
    Ook de workshopkaart ziet er gaaf uit. Jammer hoor dat je de achterkant vergeten bent op de foto te zetten. De mijne komt morgen op mijn blog. Wat is het een leuke dag om op terug te kijken he. Kan er nog steeds van nagenieten.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig hoor ! Alle 4.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn hemel Astrid wat zijn dit schitterende kaarten. Stuk voor stuk plaatjes. En nog van harte ben je DT memberschap. Echt súperleuk voor je en dik verdiend.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten voor Joy, mijn complimenten wat zijn ze stuk voor stuk schitterend!!! Ik wens je heel veel plezier verder met het team, maar dat zit wel goed!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er geweldig uit allemaal Astrid.....dat wordt een feestje in het team van Joy.....succes.
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Astrid,
    Het zijn ook prachtige kaartjes! Ik vind het superleuk voor je! En ik kijk al uit naar alle mooie creaties die je met de Joy producten gaat maken.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een beeldschone kaarten, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ze zijn geweldig...
    Liefs van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super hoor
    en heel erg leuk allemaal voor je

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Astrid
    Een prachtige workshop kaart is het geworden, hele mooie vorm.
    Je kaarten voor de DT call zijn ook allemaal stuk voor stuk heel erg mooi. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je workshopkaart ziet er heel mooi uit, mooie details en ja je andere mooie kaarten had ik al voorbij zien komen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je workshop kaart is prachtig, en het is geen wonder dat je gekozen ben voor het DT van Joy!, het zijn stuk voor stuk schitterende kaarten! Vooral de middelste is een beauty!!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi allemaal Astrid, veel plezier bij het designen voor Joy Craft.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww wat een toppers van een kaarten joh voor de DT Call! en zulke mooie aankleding ! Je WS kaartje is ook super geworden! Waar is je taartdoily??? hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart.
    Hele mooie kaarten heb je ingestuurd. Logisch dat je uitgekozen bent.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn prachtige kaarten Astrid. Echt supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Astrid,

    Prachtige kaarten heb je gemaakt, ik zou niet kunnen kiezen vind ze allemaal heel mooi.

    Fijne dag en groetjes van,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Astrid,
    Geen wonder dat jij in het DT bent gekozen, je maakt schitterende kaarten super, je kaart van de workshop is ook heel mooi geworden,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat schitterend allemaal Astrid, super de super mooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is natuurlijk schitterend! Wat een mooie kaarten.
    Veel plezier met je DT schap. Er is volgens mij een superteam bij Joy!!
    Ben heel benieuwd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig allemaal Astrid. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Allememachies wat een gave kaartjes heb je gemaakt! Nou als ik de baas van Joy was had ik je aangenomen hoor:0 Je zou een aanwinst voor het team zijn:-):-)
    Heeel mooi gedaan! De bovenste is mijn favoriet. Zo anders en ook zo uniek. Topppie joh.

    Zo en nou niet meer kwebbelen, maar weer aan de knutsel Astrid:p:p

    Gigagrotegroetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het zijn super kaarten dus het zal wel lukken suc6 Astrid
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi Astrid.
    wat een super gave kaarten heb je gemaakt.
    de een is nog mooier dan de andere.
    nu even dit nog:

    mijn blog url is veranderd van scrapcardsfromlasize naar

    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl
    ik hoop dat je mij daar ook blijft volgen.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wowie prachtig!! ik vind ze alle 4 schitterend maar de 2e 3e en 4e springen er echt uit vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd hoor dat je in het DT zit, je maakt ook geweldige
    kaarten, en deze zijn zo super mooi die je opgestuurd hebt,
    heel veel plezier ☺

    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Astrid, wel wat laat (ik ben niet zo goed in het volgen van de blogs) maar van harte gefeliciteerd met je lidmaatschap in het DT van Joy!! Hartstikke leuk en zo verdiend. Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen