woensdag 5 september 2012

Veel Geluk.

Heb nog een kaart kunnen maken van de overige spullen, van de Kit van Fiona. Een keer een iets andere kaart, dan dat jullie van mij gewend zijn. Heb een wat oudere stempel gebruikt van Marianne Design clear stamps CS0827. Heb het afdrukje ingekleurd met Distress Ink. Ook bij deze kaart heb ik de zigzagsteek en stikrand op de naaimachine gedaan zonder draad en daarna met de hand verder weer afgewerkt.


Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Marianne Design Creatables LR0187.
Marianne Design Clear stamps CS0827.
Marianne Design Tiny's Clear Stamps TC0806 (Veel Geluk). 
Scrappapier (weet ik helaas de naam niet van).
Spellbinders Labels 23 Grand LF-347.
Spellbinders Floral Ovals S4-356.
Plakparel, lint, touw, knoop en garen.
Distress Ink.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende Challenges:



Verder ben ik van de week weer aardig in de prijzen gevallen. Bij de The Sketchy Challenges heb ik gewonnen met de kaart van Sweet Blossom en mag ik drie van die mooie Wee Stamps van Sylvia Zet uitzoeken. Ik vind het van zulke mooie digi's/stempels. Bij The Cutie Pie Challenge Blog is mijn kaart van Best Friend uitgekozen als winnaar. Ben benieuwd wat ik hier gewonnen heb.

Verder wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke berichtjes die jullie achterlaten. Lees ze met plezier.

Groetjes Astrid.

24 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, wat een mooie stijlvolle kaart! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een hele mooie kaart echt sjiek
    hoor
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat is tie mooi Astrid!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi Astrid, van mij mag je vaker dit soort kaarten maken, mooi ook de stiksteekjes.
    ik prik de gaatjes met de tim holtz liniaal daar zitten gaatjes in, hoef ik niet steeds de naaimachine te pakken.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, zeker anders maar zeer chique, enne natuurlijk weer gefeliciteerd met je gewonnen prijzen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig geworden!
    En Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anders als anders maar ik vind het een prachtige kaart.
    Mooie kleuren ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige papier en kleur heb je gebruikt. Hij is ontzettend mooi geworden. Heel stijlvol. Bedankt voor het meedoen bij ATSC. Succes en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooohhhh wat ontzettend mooi zeg, schitterend!!!! Dank je wel voor het meedoen bij ATSC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig mooi kaartje Astrid.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart. De stempel is prachtig ingekleurd. Van harte gefeliciteerd met je prijzen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOH deze is leuk. Superleuk gemaakt, kleuren zijn prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So beautiful vintage card altogether!
    Thanks for joining the Vintage and Beauty challenge :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi sweetie loving this fabulous creation, the colours are gorgeous.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What an amazing card! I love the colors and that image is very pretty! Such sweet tags too! Thank you for joining us over at It's All About The Vintage & Beauty challenge! Good Luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful card! Lovely colors!

    Thank you so much for participating in our challenge!

    Linda, Scrapperiket:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Astrid, wow! this is so beautiful. Love it!

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is so beautiful :) Thanks for joining us at It's All About The Vintage And Beauty.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supermooi kaartje heerlijk kleur en die stempel zo mooi ingekleurd echt een super kaartje.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a beautiful card. Great work!
    Thank you for joining us at It's all About the Vintage & Beauty- challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a stunning card. Great design.I love the colors and that image is very pretty! I have worked for the Plastic Card printing and designing company and this design inspire me so much. I appreciate your work.

    BeantwoordenVerwijderen