woensdag 22 juni 2011

Happy Birthday.

Deze kaart heb ik gemaakt met de stempel van Waltzingmouse Stamps. Vind dit zulke mooie stempels, die je mooi kan combineren met de Spellbinders. Met deze kaart doe ik mee met de Waltzingmouse Sketch challenge (WMSC52).  Ik voor Sketch WMSC51 gekozen.


Heb deze Vintage Label 10 stempel eerst gestempeld en daarna met de Spellbinder Label 10 uitgestansd. Heb de achtergrond gestempeld met de gratis bloem stempel van Marianne Design.  De Vlinder is van Inkadinkado 98846. Heb deze ingekleurd met Distress Ink en daarna glitters erop gedaan. Onder de sliert van de vlinder heb ik nog wat plakparels gedaan. Happy Birthday tekst is van Inkadinkado 96614. De grote bloem heb ik gemaakt van de Marianne Creatable mal. De kleine bloemen met de bloemenpons.

Heb de afgelopen weken een aantal Candy's gewonnen, namelijk:
Twee stempels van Wimpsy Stamps bij Marley's Scrapcards.
Mini Magnolia met toebehoren bij Erikas Scrappies.
 Een stempel van Wiff off Joy - Beach Henry met cocktail bij Aquamarkers.
Eentje is er nog onderweg en is een zakje met Tim Holtz Die Cuts bij Lynn's Designer creations.
Ben er erg blij mee, nu er nog iets mee gaan maken en dan zien jullie het op mijn blog verschijnen.

Iedereen weer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Groetjes Astrid.

22 opmerkingen:

  1. Prachtig Astrid!
    Ik zie weer erg veel mooie dingen op je blog.
    Fijne avond toegewenst en groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Astrid dit is schitterend. Wat een mooie combinatie en de kleur is fantastisch. Straalt elegantie uit.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Astrid,
    Wat heb ik weer veel gemist.....maar het blog met "tijd" heb ik nog niet gevonden.....zag hieronder wel een GEWELDIGE kaart met "tijd". Ook deze Happy Birthday kaart is GEWELDIG.....alles past.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty in purple, and the butterfly and flowers are so beautiful, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi astrid
    Zo dat is weer een mooie kaart!
    Leuk dat je met ons meedoet met de kit...
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart is dit en de vlinder vind ik ook zo mooi. Groetjes Els
    net was ik te snel en zag dat ik de letters weer vergeten was en dan wordt mijn reactie niet geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart zeg!!!!
    Mooie kleuren.
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi Astrid, ik heb het in het echie mogen bewonderen en kan zeggen, een super mooi kaartje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en prachtige kleuren

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi astrid
    wat een mooie kaart
    en ik vind het zo gaaf van je dat je alles weet wat het is zelfs het nr erbij
    hoe doe je dat
    bewaar je de verpakking

    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is werkelijk prachtig Astrid, je vlinder is heel mooi geworden,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart Astrid, de kleuren passen allemaal perfect bij elkaar. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Astrid, wat een mooie kaart zeg en wat past dat prachtig bij elkaar! Als je ze nog eens gaat bestellen geef dan een seintje dan doe ik mee....groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig Astrid, wat een super mooie, stijlvolle kaart, ik hou hier van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just wonderful - I love the purple and the butterfly and flowers are superb!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Astrid, beautiful card...it's so elegant! Just gorgeous.

    Hugs and Love.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful!! Love the lavender!!

    Hugs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super kaart Astrid, heel erg mooi, die stempels van de waltzing mouse zijn wel erg gaaf

    knuf
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart! IK zag dat je alweer een candy had gewonnen.......bij Nicole!
    Gefeliciteerd! Je bent ook een echte geluksvogel hoor.
    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Astrid, wat een supermooie kaart.

    De vakantie was heerlijk, alleen veeeeels te kort.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen