vrijdag 10 juni 2011

Challenges Waltzingmouse.


Op het blog van Waltzingmouse kun je meedoen met de Waltzingmouse competitie/concurrentie.
Je moest een kaart of project kiezen die vorige week geplaatst was, door het WMS Design Team. Het was heel erg moeilijk om een keuze te maken, omdat er zoveel mooie kaarten/creaties waren. Maar ik heb uiteindelijk gekozen voor de kaart van Tosha Leyendekker. 


Heb gebruik gemaakt van de Waltzingmouse stempel Vintage Labels 5 en heb het uitgestanst met de Spellbinder Label 5. De Volkswagen Beetle en de tekst in het Label komen van de set van Papermania Nostalgia Classic Cars. Toen ik de Volkswagen zag, moest ik gelijk aan de film Herby denken. Vond dit wel bij elkaar passen, zo met die vlaggetjes. Net of ze tegen elkaar moeten racen.
De Baco en de tekst ernaast, komt van de Clear Stamps Daisy Dandelion.
Heb nog de EK Succes pons Diamond Lace gebruikt.
Scrappersflos.


Deze kaart is verders hetzelfde, alleen heb ik nu de stempel van een Mini Cooper gepakt.
Ik dacht, heb ik gelijk weer een paar mannenkaarten. De één houd van een Volkswagen en een ander weer van een Mini Cooper.


Op het blog van Waltzingmouse Sketch Challenge, hadden ze ook een wedstrijd met een Sketch van de Waltzingmouse stempels. Was toch bezig met de Waltzingmouse stempels, dat ik gelijk nog maar twee kaarten heb gemaakt. Maar wel met een andere achtergrond erop verwerkt.
Op de kaart hierboven heb ik op de achtergrond een stempel gepakt wat op het Waltzingmouse Vintage Labels 5 zat en de kaart hieronder heb ik de Baco weer gepakt van de Daisy Dandelion clearset.
Bij allebei heb ik weer de Label 5 verwerkt.
Op de kaart hieronder heb ik de Volkswagen bij twee ervan dubbel gestempeld, vond dit ook wel wat hebben. Net een beetje een 3D effect. Heb het eerst met groen gestempeld en daarna met zwart net iets hoger.


Met deze kaarten doe ik mee met de volgende Challenges:

Iedereen bedankt voor het langskomen op mijn blog en tot de volgende keer.

Groetjes Astrid.

26 opmerkingen:

  1. Gorgeous card, Astrid!
    Astrid, you can send ur other entries to Miranda and she can upload them on the DYSU No Blog, maybe that helps?
    Janna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card - love the image. Thanks for joining us at DYSU xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All three are fabulous!! Love the sweet little tag that you added to the top one!! And the over stamping on the third looks so cool!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun design and I love the colors that you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaarten Astrid!!!!!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave mannenkaartjes heb je gemaakt, kleurgebruik vind ik geweldig.
    Wij hebbebn jaren in een kever gereden, nostalgie dus voor mij.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie leuke kaarten Vooral die kever stempel is geweldig(nostalgie voor mij heb er zelf ooit 1 gehad)

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just brilliant! Love the colours you've used. All three are super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn natuurlijk weer supergave mannenkaarten, prachtig en succes met de challenges,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke en mooie kaartjes Astrid.
    Groetjes en fijn weekend
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. these are so cool! wonderful masculine cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart, heel erg mooi, lekker stoer zo!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card, like the colors. Thank you for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaarten Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. deze zijn super Astrid, mooi strak maar wel erg gaaafffffffffffffff!!!
    leuk dat je meedoet aan de DYSU challenge deze week
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great masculine card! love the images you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Awesome cards sweetie love the colour scheme on them.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echte mannenkaarten vindt ze alle 3 even mooi.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige mannenkaarten.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardsworld.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Astrid, wat een hartstikke leuke kaart heb je gemaakt. Heb zelf net ook een mannenkaartje gemaakt en hoewel ook ik dat haast nooit doe blijkt dan dat zo'n kaart eigenlijk veel sneller gemaakt is juist omdat je 'm wat simpeler houdt.
    Gezellig dat je ook mee doet met mijn candy en leuk dat je volger bent geworden. Ik hoop dat ik je af en toe 's op een ideetje kan brengen.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit zijn heel leuke mannenkaarten, mooi strak en kleurencombi is ook mooi.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi mannenkaarten heb je gemaakt! Super.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten, heel bijzonder.

    Groetjes, Danielle (menscardsworld)

    BeantwoordenVerwijderen