zondag 17 oktober 2010

Beterschapkaart.

Deze kaart heb ik ook gemaakt voor de demo van gisteren, bij Pipoos.
Het is deze dagen de hobby 8-daagse bij Pipoos. Je hebt er elke dag weer andere Make & Take.

Met deze kaart doe ik ook gelijk mee aan de Challenge 18 van Marianne Design Challenge blog.
hier moest je een opkikker of beterschapskaart voor maken. Dit is mijn resultaat.
Ik heb de kaart  op verschillende manieren gefotografeerd, om alles zo duidelijk mogelijk weer te geven.



Op de voorkant heb ik gebruik gemaakt van de mal van Marianne Design Creatables LR0129 en de LR0139. De zijkant heb ik vastgestrikt.


Als je de strik losmaakt, dan kun je de kaart openvouwen.
Aan de rechterkant heb ik een Marianne Design Creatables LR0129 gebruikt en heb hem doormidden gesneden.
Daarop heb ik een beterschap stempel van Marianne Design EC0114 gebruikt.


Als je hem verder opendoet, zie je de nieuwe clearstempel van Marianne Design CS0843. De clearstempel heb ik met Distress beïnkt en afgedrukt en daarna gelijk met een waterkwastje uitgewreven.
Dit heeft geeft een mooi effect.
Hierop heb ik de Creatables LR0140 gebruikt.


Heb voor deze kaart de blauwe velletjes van het bloc van Marianne Design Pretty Papers Full Color gebruikt.


Hier zie je de kaart als je hem helemaal plat laat liggen.

Dit model kaart had Elma een paar weken geleden bij zich, bij onze knutsel ochtend. Elma nog bedankt. Ben toen begonnen aan een kerstkaart, maar moet hem nog afmaken. Maar ik had deze mallen pas gekocht en had toen dit idee in mijn hoofd en heb het gelijk uitgewerkt.

Groetjes Astrid.

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart! Hij lijkt me ingewikkeld om te maken.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, maar wel moeilijk vind ik deze
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Astrid, hij is super geweldig.........wel een hoop werk geweest, zo te zien.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart zeg....echt een leuk idee zo!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Astrid! Miep.D.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg mooi ,ook een leuk model.
    Succes met je demo en ik hoop dat je tijd hebt om aan de chalenge mee te doen zou ik wel leuk vinden

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    Goed gelukt dus, heel leuk geworden, had dit model zeker al een jaar of 4 geleden gemaakt, something old, something new, wat je goed is afgegaan!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk model kaart, leuk ook zo helemaal in het blauw, het is een beauty.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart, leuk dat blauw met wit, beetje delfs blauw effect, super om te zien, ga mijn moeder even mailen dat ze beslist moet kijken, want zal ze zeker erg mooi vinden (en ze bloghopt niet altijd dus....)

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow dat is een mooie kaart met heel veel MD.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat van mooie kaarten !
    Groetjes Mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart heb je gemaakt...

    Leuk om dit model kaart weer eens te zien :D ik vond ze alijd heel leuk om te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten maak je. Misschien wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog
    marjonskaarten.blogspot.com
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi astrid wat een mooie kaart wil ik ook leren groetjes wil (miranda)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuke kaart Astrid.
    En ja, ik had de kaart met de borderabilitie gezien en had er ook op gereageerd omdat ik die geborduurde bloem er op ook zo gaaf vond. Maar mijn reactie staat er niet bij ( nu wel ;-) ) Ik denk dat ik te vroeg weggeklikt heb, direkt na het klikken op reactie plaatsen, maar dat moest nog een keer zie ik nu. Sorry, maar beter laat dan nooit, en ik zal nu beter opletten met het plaatsen van een berichtje ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen