zondag 3 oktober 2010

40 Jaar Getrouwd.


Heb gebruik gemaakt van de Spellbinders Label 14 en de Borderabilities Lotus Petites (speciaal voor Elly).
De kleine vlinder van Martha Stewart pons. Voor de achtergrond heb ik met de hartjes Cuttlbebug mal gebruikt. De blaadjes komen van de Joy mal 6002/0022 en het bloementje heb ik van het patroon in het boekje van Anja Zom. Heb ik geborduurd met wit glitterglansgaren.
Ik heb overal ook wit glitterpapier onder verwerkt.
In het hart van de borderabilities Lotus Petites heb ik hartjes plakparels geplakt.

Bedankt ook voor alle leuke reacties die jullie bij me achter laten. Vind het leuk, om te lezen.

Wens jullie allemaal  een fijne zonnige Zondag toe.

Groetjes Astrid.

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Wit is altijd zo chique!
    Fijne zondag nog!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje zo helemaal in het wit!

    Groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, Astrid wat ontzettend mooi.
    Mooi ook de bloem geborduurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi sjiek kaartje

    Leuk dat je mee komt doen met de bloghop/candy tot ziens op 5 oktober

    gr miriam (dt crealies)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het kaartje heel mooi geworden, ondanks alles in het wit is het sprekend en een mooi geschenk om iemand te geven.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtiiiiiige witte kleuren combinatie echt heel mooi.
    Groet, marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mooi, ik houd wel van zo'n hele witte kaart, je hebt het prachtig gedaan.

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Astrid, wat leuk dat je volger bij mij geworden bent, ik had je al een poos apart staan bij mijn favorieten, temeer omdat jij veel producten gebruikt van Marianne. Jij had altijd mooie kaarten van haar en dus was het de moeite waard om jou in de gaten te houden. Maar nu ben ik volger van je geworden, dan gaat het des te gemakkelijker. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi zo'n hele witte kaart, chique!!

    groetjes
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en wat heb je een boel verschillende dingen gebruikt om m te maken. Superchique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor je deelname aan de bloghop/candy

    groetjes Miriam dt Crealies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig! en mooi zo met die 1 tint kaart. erg knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, zeker voor een 40 jarige bruiloft.
    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart. Ben gelijk volger bij je geworden.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bijzonder mooie kaart.
    With compliments!
    Groetjes hennnie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een mooie kaart zeg!
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem PRACHTIG!!! Heel mooi zo in het wit, en ook heel gaaf dat je die bloem zo mooi hebt geborduurd!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen