dinsdag 7 september 2010

Sticky Shape stickers.

Het afgelopen jaar heb ik heel veel met Sticky Shape stickers gewerkt.
Dit zijn stickers die aan twee kanten plakken en waar je o.a. glitters op kan strooien.
Ik heb veel kaarten gemaakt voor workshops en demo's op beurzen en voor hobbywinkels.
Hieronder zie je een aantal van die kaarten.











Van de week heb ik een stukje geschreven over de Sticky Shape stickers voor de website van Scrapfever. http://www.scrapfever.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=49&Itemid=49
Hier staat alles stap voor stap op, hoe de Sticky Shape sticker werkt en welke technieken er allemaal zijn en hoe je ze kan gebruiken.

Groetjes Astrid.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid,

    Leuk zijn je kaarten hoor!! Ik heb er een aantal een hele tijd bij Jose zien staan. Bedankt ook voor de link. Ik ga er zeker eens kijken.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze in het echt mogen bewonderen en ze zijn prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Astrid Ik heb ze ook al in het echt gezien.Ze zijn mooi.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid,

    Ze blijven mooi om naar te kijken, en ook nog steeds populair.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En in het echie zijn ze nog mooier, ook ik heb ze mogen bewonderen!

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn prachtig! In het echt nog veel mooier;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. techniek alweer een tijdje niet gezien, maar het ziet er toch erg leuk uit, mooie kaart hoor Astrid
    super

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid

    Mooi je kaarten , ik heb ze ook nog liggen maar nog niets mee gedaan! Wie weet komt het er nog eens van.
    We hebben een heerlijke vakantie gehad! En zeker geispireerd door de sneeuw op de bergtoppen.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Astrid

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/08/birthday-candy.html

    Love from Karina

    BeantwoordenVerwijderen